مدیرکل راهداری استان:

تمهیدات برای تغییر پیک سفرهای جاده ای طرح نوروز آذربایجان غربی اندیشیده شد

تمهیدات برای تغییر پیک سفرهای جاده ای طرح نوروز آذربایجان غربی اندیشیده شد

آرازآذربایجان،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل این مجموعه برای تغییر پیک سفر های نوروزی به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایرج دست نشان افزود: با توجه همزمانی ماه رمضان و ایام نوروز، شاهد تغییر الگوی سفر از روز به شب هستیم که همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد محورها مشغول خدمت رسانی خواهند بود و تمهیدات لازم را برای پیک سفر اندیشیده ایم.
وی گفت: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته امسال طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل راهداری استان افزود: طی این مدت همه همکاران در قالب بیش از ۶۰ تیم راهداری با ۴۹۴ دستگاه ماشین آلات و بیش از ۹۰۰ نیروی راهدار در سطح محورهای استان مشغول خدمت رسانی خواهند بود.
دست نشان با اشاره به اینکه گشت های نوروزی در این ایام پا برجا و مشغول رصد جاده ها هستند، ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه های استان به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ به هرگونه سوال در خصوص اطلاعات وضعیت راه‌ها و هواشناسی مسیرها پاسخگو خواهند بود و از کاربران جاده ای تقاضا داریم در صورت قصد سفر وضعیت جاده ها را از این طریق جویا شوند .
وی یادآور شد: همچنین طی این ایام همزمان با طرح نوروزی، پویش همراهان سفر ایمن با عنوان “چشم به راهیم” با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی و به صورت کاملا متمایز از سال قبل اجرا خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵ ق.ظ

دیدگاه


3 + = نُه