تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات در نشست جبهه فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی

تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات در نشست جبهه فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،جبهه فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان غربی مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را مورد تاکید قرار داد.
جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست تخصصی جبهه فعالان رسانه‌ای استان که، نقش رسانه‌ها را در افزایش مشارکت سیاسی بی بدیل توصیف کرد و انتخابات را عرصه نمایش قدرت نظام اسلامی برشمرد.
سرهنگ پاسدار تقی نجمی رسانه‌ها را لوکوموتیو فکری و بصیرتی جامعه عنوان کرد و گفت: نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت سیاسی به ویژه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی بسیار تاثیر گذار است.
در این نشست طرح شهید آرمان علیوردی با محوریت طرح تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جام رسانه امید مورد بررسی قرار گرفت و فعالان رسانه‌ای با هدف افزایش مشارکت حداکثری برنامه ریزی برای اجرای هرچه بهتر قالب طرح آرمان علیوردی مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دادند.
معرفی مسئولین کمیته‌های تخصصی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
در ادامه نشست تخصصی جبهه فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی که در سالن شهید امینی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد دبیر و مسئولین کمیته‌های تخصصی و دبیرخانه دائمی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.
در این احکام که توسط سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه صادر شده بود، حسین علیزاده به عنوان دبیر، الیاس گندمی به عنوان مسئول کمیته داوری، یوسف رحیمی به عنوان مدیر کمیته پشتیبانی و تعامل با ادارات، خانم رقیه وکیلی به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و خانم صمدزاده به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره معرفی شدند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


− 7 = یک