رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه اعلام کرد

برگزاری ۱۸۰ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین بردن فساد در کشور

برگزاری ۱۸۰ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین بردن فساد در کشور

آرازآذربایجان، رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه گفت: در سال گذشته ۱۸۰هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین بردن فساد و فسادزدایی برگزار شد.
حجت الاسلام علی عبدالهی ۸ مهرماه در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه وفاق و وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه از کشور مثال زدنی است، اظهار کرد: مردم این استان مبانی وحدت را در ۸ سال دفاع مقدس تجربه کردند و اکنون شیرینی آن تجربه زیبا را می‌چشند.
رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه اظهار کرد: برپایی این همایش نشان می‌دهد که ولایت پیامبر اکرم یک حادثه نبوده و بنیاد کفر و شرک با ولایت پیامبر برهم ریخته است.
وی یاد آور شد: امروز افتخار ما زندگی در زیر یک بیرق به نام توحید، رسالت، عدالت و ولایت است لذا با وجود این بیرق نباید مایوس و نا امید شد چرا که دشمن هدفش ناامیدی و مایوس کردن مسلمانان است و برای این هدف در گام اول به اعتقادات و قرآن مسلمانان توهین می کند.
حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اینکه دغدغه جامعه اسلامی ایجاد جامعه توحیدی است، تصریح کرد: قرآن هراسی و اسلام هراسی به عنوان یک برنامه مدون دشمن سال‌هاست در جریان است و با توهین به اعتقادات مسلمانان در تلاش هستند اختلاف افکنی کنند و برنامه خود را پیش ببرند.
رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه اظهار کرد: در حوزه تعالی قوه قضائیه و تحقق سند تحول این قوه، ۳‌ محور فسادزدایی منتهی به ایجاد امنیت روانی، اعتماد سازی در بین مردم و از بین بردن ناامیدی باید مورد توجه جامعه حقوقی و پیوست‌های حقوقی قرار گیرد.
وی ادامه داد: امروزه امنیت ایران مورد حسادت دشمنان خارجی و افراد خود فروخته داخلی است اما امروز شاخص بلندای نظام جمهوری اسلامی امنیت بی بدیل کشور است.
حسن عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده نیز در این همایش با بیان اینکه در سطح کشور ۸۰‌ هزار کارشناس عضو مرکز وکلا و مشاوره خانواده هستند که با اتحاد در کنار هم به مردم خدمت می کنند، افزود: آذربایجان‌غربی، نماد وحدت مسلمانان و ادیان های مختلف است و رنگین کمان اتحاد و انسجام است و دشمن سال‌هاست این وحدت را نشانه گرفته اما مردم این استان همیشه آنها را نامید کرده‌اند.
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده یادآور شد: وکلای شیعه و سنی آذربایجان غربی نمونه‌ای از وحدت ادیان الهی در کشور هستند لذا باید این وحدت و الگوی عملی وحدت در میان خانواده بزرگ وکلا را ارج نهاده و در راه پاسداری از این وحدت تلاش کنیم.
وی ادامه داد: نباید بستر را برای دشمن و اجرای نقشه های شوم آنها فراهم کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۷ ب.ظ

دیدگاه


8 + هشت =