- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

برگزاری ۱۸۰ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین بردن فساد در کشور

Posted By admin On مهر ۸, ۱۴۰۲ @ ۳:۲۷ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان، رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه گفت: در سال گذشته ۱۸۰هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین بردن فساد و فسادزدایی برگزار شد.
حجت الاسلام علی عبدالهی ۸ مهرماه در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه وفاق و وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه از کشور مثال زدنی است، اظهار کرد: مردم این استان مبانی وحدت را در ۸ سال دفاع مقدس تجربه کردند و اکنون شیرینی آن تجربه زیبا را می‌چشند.
رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه اظهار کرد: برپایی این همایش نشان می‌دهد که ولایت پیامبر اکرم یک حادثه نبوده و بنیاد کفر و شرک با ولایت پیامبر برهم ریخته است.
وی یاد آور شد: امروز افتخار ما زندگی در زیر یک بیرق به نام توحید، رسالت، عدالت و ولایت است لذا با وجود این بیرق نباید مایوس و نا امید شد چرا که دشمن هدفش ناامیدی و مایوس کردن مسلمانان است و برای این هدف در گام اول به اعتقادات و قرآن مسلمانان توهین می کند.
حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اینکه دغدغه جامعه اسلامی ایجاد جامعه توحیدی است، تصریح کرد: قرآن هراسی و اسلام هراسی به عنوان یک برنامه مدون دشمن سال‌هاست در جریان است و با توهین به اعتقادات مسلمانان در تلاش هستند اختلاف افکنی کنند و برنامه خود را پیش ببرند.
رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه اظهار کرد: در حوزه تعالی قوه قضائیه و تحقق سند تحول این قوه، ۳‌ محور فسادزدایی منتهی به ایجاد امنیت روانی، اعتماد سازی در بین مردم و از بین بردن ناامیدی باید مورد توجه جامعه حقوقی و پیوست‌های حقوقی قرار گیرد.
وی ادامه داد: امروزه امنیت ایران مورد حسادت دشمنان خارجی و افراد خود فروخته داخلی است اما امروز شاخص بلندای نظام جمهوری اسلامی امنیت بی بدیل کشور است.
حسن عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده نیز در این همایش با بیان اینکه در سطح کشور ۸۰‌ هزار کارشناس عضو مرکز وکلا و مشاوره خانواده هستند که با اتحاد در کنار هم به مردم خدمت می کنند، افزود: آذربایجان‌غربی، نماد وحدت مسلمانان و ادیان های مختلف است و رنگین کمان اتحاد و انسجام است و دشمن سال‌هاست این وحدت را نشانه گرفته اما مردم این استان همیشه آنها را نامید کرده‌اند.
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده یادآور شد: وکلای شیعه و سنی آذربایجان غربی نمونه‌ای از وحدت ادیان الهی در کشور هستند لذا باید این وحدت و الگوی عملی وحدت در میان خانواده بزرگ وکلا را ارج نهاده و در راه پاسداری از این وحدت تلاش کنیم.
وی ادامه داد: نباید بستر را برای دشمن و اجرای نقشه های شوم آنها فراهم کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%db%b1%db%b8%db%b0-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.