دبير قرارگاه دانشگاهي کنترل و مديريت کرونا در استان:

برگزاری کلاس‌های حضوری در مراکز آموزشی آذربایجان غربی نگران‌کننده است

برگزاری کلاس‌های حضوری در مراکز آموزشی آذربایجان غربی  نگران‌کننده است

گروه خبر: دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به عادی انگاری کرونا در استان، نگرانی‌هایی در خصوص بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها وجود دارد. به گزارش آراز آذربایجان،سید جلیل موسوی ، با توجه به زمزمه حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها از ترم بعد و شدت گرفتن سویه جدید بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: قرارگاه دانشگاهی پیشنهادات خود را به صورت شفاف و هدفمند در رابطه با حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها به ستاد استانی کنترل و مدیریت کرونا ارسال کرده که در صورت تصویب، این تصمیمات ابلاغ و اجرا خواهند شد.
وی افزود: نگرانی ما در حوزه دانش آموزی و دانشجویی جدی است و این نگرانی را به مسئولان استانی انتقال داده‌ایم.
دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونا در آذربایجان‌غربی، در رابطه افزایش مراجعات سرپایی و مرگ و میر ناشی از کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: ابتلا به سویه جدید در آذربایجان‌غربی در بیماران سرپایی با شیب تند و تصاعدی و در بیماران بستری و فوتی با شیب ملایم رو به افزایش است.
وی، ابراز داشت: عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان بسیار نگران کننده و خطرناک است. مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه ها هشیار باشند.
موسوی عنوان کرد: در صورت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حضوری شدن این مراکز، باید هماهنگی‌های جدی و بیشتری انجام پذیرد که این امر مستلزم برنامه‌ریزی است و باید از سوی ستاد مدیریت کرونا انجام شود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


چهار + = 13