برگزاری هرگونه اجتماع در آذربایجان‌غربی همچنان خطرآفرین است

گروه خبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: برگزاری هر اجتماعی در استان با حضور مردم یا مسوولان در هر مکان و زمانی، خطرآفرین بوده و احتمال شیوع دوباره کرونا را فراهم می کند.
به گزارش آراز آذربایجان، دکتر جواد آقازاده افزود: اگر مردم دوباره به سمت عادی انگاری شرایط حرکت کرده و اجتماعات مختلف دوباره برقرار شود، ممکن است شاهد موج چهارم بیماری باشیم که بسیار سهمگین تر از موج سوم خواهد بود.وی با ابراز خرسندی از وضعیت فعلی شیوع کرونا و کاهش مبتلایان، بستری ها و مرگ و میرهای روزانه بر اثر ابتلاد به کووید ۱۹ در استان اضافه کرد: تعداد بیماران بستری، بستری در آی سی یو و فوتی در استان همچنان رو به کاهش است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با تشکر از تلاش چندین ماهه همکاران حوزه بهداشت و درمان در استان بیان کرد: با این تلاش، روند درمان بیماران سرعت بیشتری گرفته و شاهد کاهش بار ایجاد شده در مراکز درمانی هستیم.
دکتر آقازاده اظهار کرد: در روز پنجشنبه، چهارم دی ماه جاری هیچ بیمار کرونا مثبت در استان فوت نشد و فوتی کرونا مثبت در استان به صفر رسید که خبر بسیار مهمی است.تاکنون حدود ۹۸ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده_اند

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵ ب.ظ

دیدگاه


یک + 7 =