معاون سياسي امنيتياستاندار تاکيد کرد

برنامه ریزی برای تبیین سابقه تاریخی فرهنگی استان

برنامه ریزی برای تبیین سابقه تاریخی فرهنگی استان

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان¬غربی گفت: سابقه تاریخی فرهنگی استان باید با اهتمام و تلاش دستگاههای مرتبط و فعالان فرهنگی مکتوب شود.
علیرضا رادفر درجلسه شورای فرهنگی اجتماعی آذربایجان غربی افزود: وضعیت سابقه تاریخی فرهنگی مکتوب در ایران و به تبع آن در استان ضعیف است و باید در راستای بهبود این وضعیت برنامه ریزی های گسترده‌ای صورت گیرد.
وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای تدوین دانش نامه مختص آذربایجان غربی اضافه کرد: تصمیم برای تهیه این دانشنامه، تصمیم بسیار خوبی است که در راستای اجرای آن باید همه مدیران و مسوولان مرتبط و نخبگان استان همکاری های لازم را داشته باشند.وی در بخش دیگری با اشاره به توقع مردم از نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی، اورژانس و پلیس در زمان وقوع حوادث برای رسیدن در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اظهار کرد: دستگاههای مرتبط باید اهتمام ویژه ای به این امر داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش رضایت مردم را در این موضوع جلب کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: می توان با برنامه ریزی مناسب، اورژانس موتوری را در استان راه اندازی کرد تا در صورت بروز ترافیک و یا راه بندان، از این ظرفیت بیشترین بهره را در زمان وقوع حوادث برد.
رادفر افزود: در کنار فعالیت های سخت افزاری در نهادهای امدادی باید برنامه ریزی مستمری نیز برای ارائه آموزش به اقشار مختلف مردم برای اقدام در زمان وقوع حادثه داشته باشیم.در حال حاضر، نهادهای امدادی در مدت زمان خوبی در مکان های وقوع حوادث حضور می یابند ولی در برخی موارد به دلیل بروز ترافیک در شهرها و جاده ها، این امکان میسر نیست.ارومیه یکی از پرترافیک@ترین شهرهای کشور به ویژه در ساعات عصر به شمار می رود

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


پنج + = 6