استاندار هشدار داد

برخورد با بانک هایی که مانع روند توسعه آذربایجان غربی می شوند

برخورد با بانک هایی که مانع روند توسعه آذربایجان غربی می شوند

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بانک های استان در سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال عملکرد قابل قبولی نداشتند.
محمدمهدی شهریاری اول تیر در دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر اینکه شرایط امروز تولید به جهت متضرر شدن از کرونا می طلبد تا سیستم بانکی نقش حمایتی جدی تری داشته باشد، افزود: عملکرد سیستم بانکی استان در سال گذشته در حمایت از تولید و اشتغال ضعیف بوده و با بانک هایی که به بهانه های مختلف مانع روند توسعه استان عمل می کنند، برخورد می کنیم.
وی ادامه داد: برای فعال سازی نقش بانک ها در جهش تولید و پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا نشست های هماهنگی توسط دولت و بخش خصوصی برگزار می شود.
شهریاری در ادامه به آمار روبه رشد مبتلایان کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسئولین و نیز افزایش مسافرت ها به استان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.
استاندار آذربایجان غربی گفت: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت ها از جمله تصمیماتی است که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است.
شهریاری از مدیران واحدهای صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


یک + = 2