نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

باید دشمنان نظام را با ولایتمداری ناکام بگذاریم

باید دشمنان نظام را با ولایتمداری ناکام بگذاریم

آراز آذربایجان، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: کارپلیس در برقراری امنیت اجتماعی به عنوان خادم مردم، عبادت است و مردم حامی و دعاگوی پلیس هستند.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی ۱۷ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، امنیت را لازمه‌ی پیشرفت و توسعه استان عنوان کرد و بیان کرد: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می افتد؛ لذا تقویت و حمایت از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش است.
وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) نیروهای انتظامی را دژ مستحکمی برای حفاظت از مردم در قبال هر گونه تهدیدات عنوان کرد و گفت: تدبیر و هوشمندی پلیس در حوادث اخیر قدردانی می کنم چرا که نیروهای فراجا بیشترین رأفت، خویشتن داری و همراهی را با مردم داشتند.
امام جمعه ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلیس به ویژه نیروهایی که در حوادث اخیر بر اثر حمله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تصریح کرد: کسی که به پلیس حمله می کند در واقع امنیت مردم را هدف گرفته است.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پلیس، خاطر نشان کرد: باید صمیمانه از تلاش‌های مجموعه انتظامی استان تشکر کرد، نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است که همواره با تدبیر و اقتدار، وظایف خود را انجام می‌دهند.
حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: دشمنی دشمنان در سینه ها بیشتر از آن است که در ظاهرشان دیده می شود پس ما نیز باید با ولایتمداری و بصیرت آنها را ناکام بگذاریم و در مسیر حق باقی بمانیم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


7 − = چهار