اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر جام پرچم در آذربایجان‌غربی آغاز شد

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر جام پرچم در آذربایجان‌غربی آغاز شد

آراز آذربایجان،اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر ” «جام پرچم» بصورت رسمی در استان آذربایجان‌غربی و به میزبانی ارومیه آغاز شد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی آذربایجان‌غربی عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه این مسابقات افزود: در این مسابقات ۹۰۰ تیم از سراسر استان حضور دارند.
به گفته وی، مسابقات شهرهای مختلف از روز پنج‌شنبه و جمعه هفته قبل آغاز شده ولی افتتاحیه رسمی مسابقات در آذربایجان‌غربی با حضور مسوولین کشوری، استانی و شهری عصر یکشنبه در مجموعه ورزشی راه و شهرسازی ارومیه آغاز شد.
سعید هاشمی نیا گفت: در این مسابقات که ۲۴ تیم نیز از بانوان حضور دارند بعد از برگزاری مسابقات در رده بخش‌ها و شهری، تیم‌های منتخب برای مشخص شدن تیم برتر استان به رقابت خواهند پرداخت تا نماینده استان به رقابت‌های کشوری مشخص شود.
وی اضافه کرد: بیش از ۱۱ هزار ورزشکار در استان در این رقابت‌ها حضور دارند.
قبل از آغاز مراسم افتتاحیه، با حضور مسوولین تیم‌های شرکت‌کننده در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، مشعل مسابقات نیز روشن و به محل برگزاری حمل شد.
اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری سراسر کشور با شعار «هر روستا یک تیم» در چهار سطح بخش، شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود و به تمام تیم‌های شرکت کننده البسه ورزشی (مخصوص مسابقات) به صورت رایگان اهدا شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


− 4 = پنج