افزایش فوتی‌ها حاکی از رعایت‌نشدن پروتکل‌ها در آذربایجان‌غربی است

افزایش فوتی‌ها حاکی از رعایت‌نشدن پروتکل‌ها  در آذربایجان‌غربی است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: آمار مرگ های مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان در حال افزایش بوده که این امر بیش از همه به دلیل بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و مسوولان است.
به گزارش آراز آذربایجان، علی مصطفوی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: همه مردم و مسوولان در استان باید اهتمام ویژه ای برای رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند تا زمینه کاهش ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا طی روزها و هفته های آتی فراهم شود.
وی ، اضافه کرد: متاسفانه برخی از داوطلبان به منظور تبلیغات زودهنگام مردم را به تجمع و دورهمی دعوت می کنند که این کار تخلف محسوب می شود و به جهت شرایط قرمز کرونایی نیز هرگونه تجمع انتخاباتی ممنوع است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از عدم اجرای دقیق دورکاری کارکنان در برخی ادارات انتقاد کرد و ادامه داد: گزارش‌های رسیده حاکی از بی توجهی برخی دستگاه های اجرایی برای دورکاری کارکنان است و متولیان امر باید با این بی توجهی برخورد کنند.
مصطفوی با اشاره به برخی تجمع‌ها برای خرید روغن جامد و برخی اقلام غذایی در مقابل فروشگاه های بزرگ، بر ضرورت مدیریت امر از سوی فرمانداران، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه اصناف تاکید کرد و گفت: این تجمع چه به خاطر سودجویی و یا نیاز واقعی باشد، باید مدیریت شود و مردم با عزت و احترام اقلام مورد نیاز خود را در این شرایط کرونایی دریافت کنند.ذ

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


− 3 = هیچ