رييس کل دادگستري استان :

اراضی ملی آذربایجان غربی نباید قربانی زیاده خواهی و نفوذ عده خاصی شود

اراضی ملی آذربایجان غربی نباید قربانی زیاده خواهی و نفوذ عده خاصی شود

گروه خبر: رییس کل دادگستری استان آذربایجان¬غربی با بیان اینکه اراضی ملی آذربایجان¬غربی نباید قربانی زیاده خواهی و نفوذ عده خاصی شود گفت: فضای زیبای روستاها، کوه‌ها و دشتها، فدای زیاده خواهی و راحت طلبی یک عده خاص نخواهد شد.
به گزارش آرازآذربایجان ، علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه حفاظت از حقوق بیت المال استان از تشکیل کمیته عملیاتی حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و هدف از تشکیل آن را تسریع در اجرا‌ی احکام صادره قطعی در خصوص قلع و قمع ویلا‌هایی که با تغییر کاربری اراضی کشاورز ساخته شده اند و یا تخریب و تملک اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است عنوان کرد.
گروسی اظهار داشت: این کمیته به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اداره خواهد شد و تمامی موانع و نواقصی که موجب کندی اجرای احکام صادره می‌شوند مرتفع خواهد شد.
رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود افزود: طبیعت و فضای زیبای روستا‌ها، کوه‌ها و دشتها، فدای زیاده خواهی و راحت طلبی یک عده خاص می‌شوند که هم به کشاورزان و هم به بیت المال و منابع طبیعی و آسایش مردم ضربه می‌زنند باید در مقابل این افراد متخلف ایستاد و منابع ملی و طبیعی را برای آیندگان و فرزندان ایران اسلامی حفظ کرد.
او گفت: وظیفه شورای حفاظت از حقوق بیت المال صیانت از حقوق مردم است تا عده‌ای خاصکه با اعمال نفوذ و استفاده از پول و قدرت آن را پایمال نکنند ما با قدرت در مقابل چنین افراد ایستاده ایم و اجازه ارتکاب جرم را به آن‌ها نخواهیم داد.حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر شورای حفاظت از حقوق بیت المال استان هم در این جلسه از ادارات و نهاد‌های مسئول می‌خواهیم که به هیچ وجه در اجرای احکام صادره در زمینه قلع و قمع تصرف‌های غیر مجاز و برهم زنندگان طبیعت کوتاهی نکنند.
حیدری در پایان سخنان خود گفت: در هر صورت بعد از هر اقدام پیشگیرانه اگر بنایی ساخته شد در صورتی که امکان اجرای قلع و قمع بود پیگیر صدور رای تخریب توسط کمسیون ماده صد شهرداری باشید و آن را اجرا کنید.
در ادامه این جلسه اکثر اعضای شورا، گزارش عملکرد و اقدامات انجام گرفته در خصوص مصوبات جلسات قبلی و بررسی‌ها و مشاهدات خویش در خصوص تصرف و تخریب اراضی ملی ارائه دادند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

دیدگاه


8 − هفت =