معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

احیای واحدهای تولیدی راکد آذربایجان غربی در دستور کار جدی است

احیای واحدهای تولیدی راکد  آذربایجان غربی در دستور کار جدی است

گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح بازدید از واحدهای صنعتی راکد استان گفت: در این بازدیدها دنبال احیای این واحدها بودیم و توفیقاتی هم داشته‌ایم.
به گزارش آراز آذربایجان، جواد کرمی در بازدید از برخی واحدهای شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه در قالب یکشنبه‌های تولید افزود: امروز در یک واحد تولیدی کولرهای گازی که آذر ماه گذشته هم مورد بازدید قرار گرفته و احیا شده حضور یافتیم که اکنون با ??‌ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند.
وی اضافه کرد: در صدد هستیم با همکاری این سرمایه گذار با رفع موانع پیش رو، زمینه افزایش ظرفیت فعالیت این واحد را فراهم کنیم.
کرمی ادامه داد: از آذر ماه سال گذشته تاکنون ۱۵ واحد راکد در ارومیه مورد بازدید قرار گرفته که درصدد هستیم زمینه آغاز فعالیت مجدد آنها را با مانع زدایی فراهم آوریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی‌ اظهار کرد: امروز همچنین از ۲ واحد فعال در ارومیه بازدید شد که درخواست‌های توسعه فعالیت‌های آنها با همکاری بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیم گیری شد.
کرمی با بیان اینکه این هفته شصت و پنجمین هفته یکشنبه‌های تولید در استان انجام شد، گفت: در این مدت ۱۳۶ واحد مورد بازدید قرار گرفته و ۶۳ درصد مصوبات مرتبط با احیای این واحدها هم محقق شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = چهار