مدير کل اطلاعات آذربايجان غربي:

اجازه نفس کشیدن به تهدید کنندگان آرامش و معیشت مردم را نخواهیم داد

اجازه نفس کشیدن به تهدید کنندگان آرامش و معیشت مردم  را نخواهیم داد

گروه خبر: مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نباید هیچ تردیدی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه قائل شد، گفت: تهدید امنیتی فقط برون مرزی نیست، به طور قاطع اعلام می‌کنم که اجازه نفس کشیدن به تهدید کنندگان آرامش و معیشت مردم را نخواهیم داد، و برای حفظ امنیت در جامعه کوشش خواهیم کرد‌. به گزارش آرازآذربایجان، مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در ششمین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش سربازان گمنام از شمالی ترین نقطه تا جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی امن است و زمینه هرگونه سرمایه گذاری و جذب توریست در این استان آماده است.
مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه همزیستی یعنی وحدت در عین کثرت گفت: همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان در استان مثال زدنی است ،تمامی اقوام و ادیان در این استان در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور در تلاش هستند.
وی، با اعلام آمار ۶ ماه گذشته از انهدام بزرگترین شبکه قاچاق موبایل در شمال غرب کشور خبر داد و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در همین راستا ۳۶ هزار گوشی کشف و افرادی را که اقدام به سو استفاده از کد ملی افراد برای رجیستری گوشی های وارداتی می کردند را دستگیر کردند.
مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد : طی سالجاری از ۴۴ هزار هکتار زمین خواری در استان جلوگیری شده است.
مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند در سه ماه گذشته چند باند گروگانگیر اتباع خارجی در استان را کشف و متلاشی کنند افزود: طی این مدت ضربه سنگینی به باند قاچاق انسان و گروگانگیر و اخاذی از بابت گروگانگیری اتباع کشور افغانستان در چالدران وارد شده و یک تن نیز در این رابطه به هلاکت رسیده است.
وی افزود: در پی دریافت ۳۰۰۰ شکایت از شهروندان در ارتباط با معاملات صوری بنگاه داران و املاکی ها با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)این باند متلاشی شد و ۲۰۰ معامله صوری و کلاهبرداری از شهروندان کشف شد.
مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی همچنین به متلاشی شدن باند جعل مدارک تحصیلی در استان اشاره کرد و گفت:در این راستا مطب تعدادی پزشک که با مدرک دیپلم اقدام به طبابت می کردند پلمپ شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


سه − = 1