آمار مبتلایان روزانه کرونا در آذربایجان غربی به ۴۴ نفر رسید

آمار مبتلایان روزانه کرونا در آذربایجان غربی به ۴۴ نفر رسید

آراز آذربایجان،رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: طی یک هفته گذشته روندافزایشی ابتلا به بیماری کرونا را شاهد بودیم وتعداد ابتلای روزانه به ۴۴ نفر نیز رسید.
علی افشانی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته، فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش نشده ولی تعداد مبتلایان در روزهای اخیر روند افزایشی قابل توجهی داشته که امیدواریم این روند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان قطع شود.
وی افزود: آخرین فوتی مربوط به کرونا در آذربایجان‌غربی به روز ۱۷ خرداد برمی‌گردد که امیدواریم همین روند بدون فوتی در استان ادامه یابد.
افشانی اضافه کرد: تاکنون هفت‌هزار و ۵۸۱ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که رقم قابل توجهی است ولی طی یک ماه اخیر، این رقم خوشبختانه بدون افزایش بود.
رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: طی حدود ۲۹ ماه گذشته، ۳۵۸ هزار و ۵۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.
تعداد مبتلایان طی بیش از یک ماه گذشته در آذربایجان غربی تک رقمی بود ولی از حدود یک هفته پیش، این تعداد دورقمی شد که نشان می‌دهد باید پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شوند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


+ 3 = ده