آذربایجان غربی آبی شد

آذربایجان غربی آبی شد

آراز آذرربایجان، دبیرقرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در اذربایجان غربی گفت: پیرانشهر به رنگ آبی تغییر رنگ داد.
دکتر سید جلیل موسوی با اشاره به رنگبندی کرونایی در استان با بیان اینکه رنگ قرمز از نقشه جغرافیایی استان حذف شده است، افزود: شهرستان پیرانشهر آبی، پلدشت، چایپاره، میاندوآب و نقده نارنجی و مابقی ۱۲ شهرستان زرد هستند.
وی با بیان اینکه در آغاز هفته دهم از موج هفتم کرونایی هستیم و سیر نزولی و روند کاهشی این موج ادامه دارد، اظهار کرد: میانگین مراجعات سرپایی به صورت روزانه طی هفته قبل ۱۸۲ نفر بود که این آمار در هفته جاری به ۹۱ مورد رسیده همچنین کل بستری ها ۳۲۸ نفر بود که این آمار در هفته جاری ۲۵۵ نفر است.
دکتر موسوی با بیان اینکه طی هفته گذشته میانگین فوتی های کرونایی با پی سی آر مثبت ۴ نفر بود که این آمار در هفته جاری به یک نفر رسید، ادامه داد:طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی با پی سی آر منفی ثبت شده است.
این متخصص بیماری های عفونی در ارومیه با بیان اینکه در شهرستانهای چالدران، شوط و اشنویه مورد بستری کرونایی ثبت نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر۲۴۱ بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد تست ۸۷ نفر مثبت و با تشخیص قطعی بستری هستند.
دکتر موسوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز۲۷ بیمار بستری شدند که تست ۳نفر مثبت بود.
دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان از ثبت ۸ مورد مبتلای مثبت جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبرداد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ نفر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۶ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۱۹۳ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: تاکنون ۸۴.۴ درصد از جامعه هدف بالای ۵ سال در استان دوز اول، ۷۵.۶درصد دوز دوم، ۳۴.۵ درصد دوز سوم و ۱.۴۴ درصد دوز چهارم را دریافت کردند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


چهار × 6 =