فرمانده سپاه شهدا:

حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت نشانه مردمی بودن رییس جمهور شهید است

حضور پرشور مردم  در تشییع شهدای خدمت  نشانه مردمی بودن رییس جمهور شهید است

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور و شعور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف کشور و برگزاری آیین های باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگواران، نشانه مردمی بودن رییس جمهور شهید، آیت الله سیدابراهیم رییسی است.
به گزارش آراز آذربایجان،سردار محمدحسین رجبی در یادواره سالگرد شهید بروجردی، شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر در نقده افزود: این حضور پرشور و شعور، مایه حیرت جهانیان شد و بار دیگر مردمی بودن مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
وی اضافه کرد: آیت الله رییسی در همه مسوولیت ها به ویژه ریاست جمهوری، خود را وقف خدمت به مردم و محرومان کرده بود و بسیاری از مردم، از فقدان این شخصیت والامقام ساعت ها اشک می ریختند.
وی ادامه داد: روحیه جهادی همه شهدای خدمت زبانزد بود به ویژه این روحیه در شخصیت والایی نظیر آیت الله رییسی به خوبی نمایان شد و مردم نیز قدردان ایشان بوده اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: این استان محل شهادت بسیاری از بزرگان به ویژه شهید بروجردی است که باید از همه آنان درس بگیریم و راه آنان را تا آخرین قطره خون ادامه دهیم.
در این آیین، از جانبازان و خانواده محترم شهیدان شهرستان نقده قدردانی شد.شهید بروجردی در روز اول خرداد سال ۱۳۶۲ در جاده مهاباد – نقده به درجه رفیع شهادت نایل شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ ب.ظ

دیدگاه


9 × پنج =