مديرکل ميراث فرهنگي آذربايجان غربي خبر داد

آمادگی ۳۴ مرکز اقامتی ارومیه برای میزبانی از مسافران نوروزی

آمادگی ۳۴ مرکز اقامتی ارومیه برای میزبانی  از مسافران نوروزی

گروه خبر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: ۳۴ مرکز اقامتی در ارومیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده میزبانی از مسافران نوروز ۱۴۰۱ هستند.
به گزارش آراز آذربایجان، جلیل جباری ، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ارومیه با بیان اینکه از این تعداد ۲۲ باب هتل، ۱۰ باب مهمان‌پذیر و دو باب هتل‌آپارتمان هستند، افزود: با توجه به رکود دو ساله صنعت گردشگری به دلیل شیوع کرونا امسال پیش‌بینی می‌شود نوروز ۱۴۰۱ یک نقطه عطفی در این حوزه باشد.
وی با تاکید بر اینکه نیاز است که دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر در همه شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: برای معرفی هر چه بیشتر ارومیه اتوبوس ویژه گردشگری در این شهرستان تدارک دیده شده است که مسافران این اتوبوس با تردد در سطح شهر از بناهای تاریخی و موزه‌های ارومیه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی همچنین از برپایی ۱۱ مورد نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه نوروز ۱۴۰۱ در سطح استان خبر داد و گفت: در ارومیه نمایشگاه صنایع‌دستی در محل مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن و خانه هنرمندان برپا می‌شود.
جباری خاطرنشان کرد: در میاندوآب نیز دو نمایشگاه برپا می‌شود که یکی از آنها پیش از عید و در تاریخ ۲۱ تا ۲۶ اسفند برپا شده و دیگری در ایام نوروز ۱۴۰۱ در محل پارک شهر برپا می‌شود.وی گفت: همچنین برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در حمام شیخ سلماس، پارک شهر بوکان، مسجد مطلب‌خان خوی، حمام تاریخی سردشت، بازارچه مرزی نقده و حمام میرزارسول مهاباد برنامه‌ریزی شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = چهل پنج