نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

کار معلمان با شرایط اقتصادی کنونی ایثار است

کار معلمان با شرایط اقتصادی کنونی ایثار است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی گفت: تکریم جایگاه معلم در جامعه امری ضروریست چراکه معلمان با شرایط اقتصادی کنونی ایثار می کنند.به گزارش آرازآذربایجان ، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی، مجموعه آموزش و پرورش استان همواره تلاش می کند مشکلات سیستم آموزشی را به هر نحو ممکن حل کند. ابراهیم محمدی در بازدید امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه از مدارس بمناسبت هفته معلم اظهار داشت: حضور مسؤولان عالی استان در مدارس منجر به دلگرمی جامعه فرهنگیان استان می شود.این مسوول با بیان اینکه از نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به جایگاه معلم تشکر می کنیم، اعلام کرد: ناحیه دو ارومیه با وجود تراکم بالای دانش آموز و محرومیت در اکثر معیارهای آموزشی شرایطی مطلوبی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی، مجموعه آموزش و پرورش استان همواره تلاش می کند مشکلات سیستم آموزشی را به هر نحو ممکن حل کند.
حجت السلام سیدمهدی قریشی در بازدید از مدارس بمناسبت هفته معلم با بیان اینکه هر موفقیتی در جامعه در سایه تلاش معلمان است؛ اظهار کرد: محصول کار معلمی تربیت اشرف مخلوقات است.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مسئله بالاتر از موضوع تعلیم و تربیت وجود ندارد؛ خاطر نشان کرد: تکریم جایگاه معلم در جامعه امری ضروریست چراکه موفقیت آحاد جامعه در نتیجه تلاش معلمان است و معلمان رتبه اول اعتماد مردم را در جامعه دارند.نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی با بیان اینکه پیامبران هم معلم بشریت هستند؛ از دست معلمان خود می بوسیم هرچه داریم از معلمان است و همه در مقابل این شغل مقدس خاضع هستیم، متذکر شد: تمامی معلمان با شرایط اقتصادی کنونی ایثار می کنند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 3