حمله برخی رسانه های منتسب اصلاح طلب به استاندار

حمله برخی رسانه های منتسب اصلاح طلب  به استاندار

گروه سیاسی: پس از حضور ریاست محترم جمهوری در استان، سعادت جای خود را به فرد دیگری خواهد سپرد که اتفاقا یکی ازگزینه های مطرح به عنوان استاندار آذربایجان غربی بود. از همان روزهای اول بعد از انتخابات هم می شد حدس زد که شعار مردم پسند اعتدال برای روحانی و دولتش، کم دردسرساز نخواهد بود.پیام های تبریک دوم خردادیها و حتی فتنه گران برای روحانی و سرور از اقبال وی در انتخابات نشان میداد که روزهای سختی در انتظار مرد تدبیر و امید است. انگار همه به فکر مصادره فاتح انتخابات بودند.اما روحانی در چینش کابینه نشان داد که نسبت به افراطی ها آلرژی دارد و رئیس جمهور حداقل “سعی” کرد که از هم نشینی با افراطیون بپرهیزد. قاعدتا این رویه برای تند روهای راست و چپ خوشآیند نبود، پس مردان کنار رفته با ابزارهای رسانه ایشان نسبت به وی حملات سختی را آغاز کردند.
ماکت کوچک این فرایند در فضای سیاسی آذربایجان غربی هم رخ داد. چندماه پس از حضور قربانعلی سعادت در این استان به عنوان مهره با تجربه و امتحان پس داده دولت، بیشتر افراطیون به عینه پرپر شدن رویای بازگشت به صحنه را احساس کردند.
چند روزی هست که رسانه های اصلاح طلب در قالب یک موج رسانه ای با زیر سئوال بردن توانایی های مدیریتی قربانعلی سعادت از برکناری قریب الوقوع وی خبر میدهند.رسانه اصلاح طلب “انصاف” در این باره نوشت:رفتارهای سعادت در مدت سکانداری استان، انتصابات وی چه به عنوان فرمانداران شهرستان ها و چه مدیران کل از یک سو اتخاذ شیوه های فاصله دار از سیاست های دولت تدبیر و امید، اعم از ناتوانی در جلب سرمایه گذار چه داخلی و چه خارجی و بعضا تا راندن اندک علاقمندان حضور در بازار سرمایه ی استان و مهم تر از همه فاصله گیری از مردم و عدم توجه شایسته به ایشان و نیازهای استان از سوی دیگر، سبب شده است که با فرو کش کردن احساسات اولیه، بازار شایعات هم سنگ عنوان شیخ الشیوخی ایشان مطرح باشد.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ندای اومیه این رسانه با اشاره به برکناری استاندار آذربایجان غربی در کوتاه مدت، برای وی جانشین هم انتخاب میکند: شنیده ها حاکی از آن است که پس از حضور ریاست محترم جمهوری در استان، سعادت جای خود را به فرد دیگری خواهد سپرد که اتفاقا یکی ازگزینه های مطرح به عنوان استاندار آذربایجان غربی بود. سید محمود زمانی قمی دارای مدرک کارشناسی ارشد از سال ?? تا ?? استاندار ایلام بوده است. فردی که چندین دوره استانداری در دولت اصلاحات را داشت و در پنجم تیرماه سال ?? به عنوان استاندار چهارمحال بختیاری معرفی شد و به مدت ?? ماه در پست استانداری چهارمحال و بختیاری فعالیت کرد.سعادت اگرچه انتخاب اول برای استانداری استان متفاوت و خاص آذربایجان غربی نبود اما برآیند رفتارهای سیاست ورزان استانی، به انتصاب و معرفی ایشان انجامید. انتصابی که محلی برای اعتراض نداشت و همین عنوان “با سابقه ترین استاندار سال های پس از انقلاب” بسیاری را به سکوت کشاند.
اما چند تا سئوال اساسی؛ چه شده است که رسانه های شناخته شده اصلاح طلب در کشور و رسانه های محلی این جریان به بهانه های مختلف در چند روز اخیر این گونه به استاندار آذربایجان غربی می تازند؟
سعادت در برابر کدام یک از خواسته های ستادی و اصلاحاتی ایستاده است؟چه کسانی درپی اتاق طبقه ششم استانداری آذربایجان غربی هستند؟اصلاح طلبان کدام مهره دست آموز و حرف گوش کنشان را به عنوان جانشین قربانعلی سعادت معرفی کرده اند؟به هر حال این اتفاقات فرصت مناسبی برای استانداری آذربایجان غربی است که دوستان و تبریک گویان دیروز و منتقدان امروز را بهتر و بهتر بشناسد. عنصر افراط هیچ گاه قابل اتکا نبوده و نخواهد بود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۴ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    ما مردم آذربایجان اجازه نخواهیم داد آقای رئیس جمهور برای آذربایجان بجز افراد بومی کسانی دیگری انتخاب کند چون عواقب بعدی در آذربایجان رخ میدهد که قابل پیش بینی نیست ما از رئیس جمهور محترم میخواهیم که استا ندار کنونی آقای سعادت فرد مناسبی
    برای آذربایجان میباشد و کارنامه درخشانی در طول انقلاب دارد و خواهان ابقای ایشان در سمت
    استاندار هستیم در غیر اینصورت باید فرد بومی آذربایجان دلسوز و انقلابی برای استانداری انتخاب کند چون مردم آذربایجان از آقای رئیس جمهور انتظار دارند افراد غیر بومی برای استانداری انتخاب ننماید ما مردم آذربایجان نمی پذیریم.
    و در ضمن از استاندار محترم میخواهیم که مجوز برای راهپیمائی روز …. را بدهند تا
    به دشمنان کروهک تروریستی بفهمانیم که مردم انقلابی آذربایجان اجازه نخواهند داد
    که خون شهیدانشان که توسط آن گروهک شهید شده اند هدر رود و آذربایجان را متشنج کنند.
    با تشکر از آراز نیوز. و از خدای بزرگ خواهان طول عمر رهبر انقلاب هستیم

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


نُه × 3 =