مردم آذربایجان غربی از هر دین و مذهبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند

مردم آذربایجان غربی از هر دین و مذهبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند

آراز آذربایجان- مردم آذربایجان غربی که برخی از موارد بیش از سایر هموطنان شاهد توطئه های دشمنان بودند، اکنون از هر دین و مذهبی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عاملی برای تحکیم وحدت و استحکام امنیت و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان نظامی اسلامی می دانند.
آری روز ۲۲ بهمن در آذربایجان غربی، روز تجلی وحدت است؛ روزی که مردم این استان مرزی از ترک، کرد و ارمنی تا آشوری و مسیحی در راهپیمایی شرکت می کنند تا آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی را یکصدا جشن بگیرند.
نهادها، احزاب، جریان‌های سیاسی و مسئولان از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن امسال دعوت کرده اند اما در حقیقت خود مردم میزبان و صاحب انقلاب هستند و گفت و گو با آنان نیز همین مهم را به اثبات می رساند.
فرمان رحیمی، یکی از شهروندان ارومیه ای با اشاره به اینکه همراه با خانواده اش در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کند، گفت: انقلاب اسلامی موجب استقلال ملت ایران شده است و حضور مردم در این راهپیمایی پیام استقلال طلبی این ملت را به نسل جوان منتقل می کند.
وی ادامه داد: اهمیت راهپیمایی امسال به خاطر هیجان های اخیر حائز اهمیت است و حضور ما به عوامل داخلی و خارجی نشان می دهد که این مردم هنوز پیرو خط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری هستند.
عبداله قادری، یکی دیگر از شهروندان، بیان کرد: پیشرفت یک کشور در سایه اتحاد و با پشتیبانی مردم از نظام تحقق می یابد و حضور در راهپیمایی، پشتیبانی مردم از نظام اسلامی را به جهانیان نشان می دهد.
وی ادامه داد: پیر و جوان و تمام اقشار مردم باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا دنیا و استکبار جهانی بدانند که ما پای آرمان های خود ایستاده ایم.
جعفر احمد نژاد، یکی دیگر از شهروندان ارومیه، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از نظام و کشور دلسرد کنند و حضور پرشور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهد بود.
داود حسنی، جوان ۲۸ ساله ارومیه ای نیز با تاکید بر اهمیت حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: جوانان با هر عقیده ای باید در این راهپیمایی حضور داشته باشند تا وفاداری نسل جدید به آرمان های نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات داخلی نیز به خود مردم ربط دارد و این مرم توان حل آن را دارند، اظهار کرد: هیچ بیگانه ای حق دخالت در امور داخلی کشور را ندارد.
به گفته وی حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، موجب پایداری و استواری نظام می شود و امنیت داخلی را تداوم می بخشد.
عسگر غلام پور، پیرمرد ۷۰ ساله ارومیه ای نیز بیان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی، اتحاد و همدلی این مردم با نظام را نشان می دهد و مستکبران را به واهمه می اندازد.
معصوم صابری با اشاره به اینکه اینجا خاک مادری ماست و ما ذره ای از این خاک را به کسی نمی دهیم، گفت: ما ملت ایران و به خصوص ملت شهید پرور آذربایجان غربی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.
محمد علی مهدیزاده، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد که ما مردم با قدرت و مستحکم پشت نظام ایستاده ایم و از تهدیدها و یاوه گویی دشمنان هراسی نداریم و تمام نقشه هایشان را نقش بر آب می کنیم.
نماینده مردم آذربایجان غربی نیز در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی آنان به اهداف اولیه انقلاب را نشان خواهد داد.
آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضرورتی انکارناپذیر است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب همواره برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه ریزی می کنند.
وی افزود: امسال با توجه به اتفاقاتی که در داخل کشور افتاد و برخی ها به آن دامن زدند، حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب پاسخی قاطع به دشمنان نظام خواهد بود تا بدانند مردم ایران دست از اهداف اولیه انقلاب که استکبار ستیزی و استعمار ستیزی است، بر نخواهند داشت.
آیت الله مجتهد شبستری اظهار کرد: مردم با وجود همه مشکلات، گرفتاری ها و گلایه هایی که از مسئولان دارند، همیشه به اصل نظام وفادار بوده و این بار نیز وفاداری خود را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر از همیشه نشان می دهند.
به گزارش ایرنا به نقل از سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همچون سال های گذشته در ارومیه در مسیر میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب برگزار می شود.
زمان تجمع مردم ارومیه در میدان ولایت فقیه این شهر ساعت ۱۰ صبح تعیین شده و راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ در مسیر خیابان امام (ره) آغاز می شود.
در میدان انقلاب ارومیه به عنوان محل پایان راهپیمایی نیز برنامه های ویژه ای از جمله سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی، یادگار امام (ره) و قرائت قطعنامه تدارک دیده شده است.
مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خوی در مسیر میدان شیخ نوایی – میدان ولی عصر – خیابان طالقانی – میدان مرکزی – خیابان شریعتی – چهارراه مصلا، در شهرستان بوکان، فلکه اسکندری – خیابان انقلاب منتهی به فلکه فرمانداری، در چایپاره در مسیر مسجد جامع – خیابان شهید بهشتی – مسجد جامع، در شوط خیابان امام – میدان ساعت – خیابان مطهری جنوبی – خیابان دانشگاه – میدان امام حسین – بلوار ولیعصر جنوبی – مسجد جامع به عنوان مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شده است.
راهپیمایان ۲۲ بهمن در شاهین دژ در مسیر فلکه معلم – خیابان شریعتی – خیابان امام – فلکه شهرداری، در سردشت در مسیر میدان سپاه – خیابان کمربندی – میدان صلاح الدین ایوبی، در میاندوآب در مسیر میدان شهرداری – خیابان شهدا – خیابان ۱۷ شهریور – چهارراه امام – میدان شهرداری، در ماکو از مقابل بانک انصار خیابان امام تا انتهای اداره مخابرات، در پیرانشهر در مسیر پنجراه استقلال- بلوار شهید بهشتی – چهارراه آزادی – میدان جمهوری اسلامی راهپیمایی می کنند.
در نقده مسیر میدان شهدا – خیابان امام – بلوار شهید بهشتی – روبروی فرمانداری، در پلدشت مسیر مسجد جامع – خیابان ساحلی – خیابان پاسداران – خیابان سرباز – میدان امام حسین(ع)، در تکاب مسیر بیمارستان شهدا – خیابان انقلاب شمالی – چهار راه انقلاب غربی – میدان آزادی، در چالدران مسیر میدان شاه اسماعیل صفوی – خیابان امام – مزار شهدا، در اشنویه مسیر میدان انقلاب – خیابان امام – چهارراه کارگر، در سلماس مسیر مسجد جامع – خیابان حافظ – خیابان شهدا – خیابان امام – میدان انقلاب و در مهاباد نیز مسیر میدان اقبال لاهوری – چهارراه شهدا – خیابان صلاح الدین ایوبی غربی – میدان آزادی – خیابان جمهوری اسلامی به عنوان مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن انتخاب شده است.
همه ساله در ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، راهپیمایی در تمام شهرهای کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۲ گانه استان و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت برگزار می شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


4 + = یازده