ترور سردار سلیمانی به معنای عبور از خط قرمز ایران است

ترور سردار سلیمانی به معنای عبور از خط قرمز ایران است

گروه خبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترور سردار سلیمانی به معنای عبور از خط قرمز ایران است و ایران تمام قدرت خود را برای حذف آمریکا از منطقه به کار خواهد گرفت. به گزارش آرازآذربایجان ، روح الله حضرت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز ناراحتی از خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی، افزود: ایشان اصلی ترین فرد در مقابله با داعش در منطقه بودند و اجازه ندادند که دشمن به کشورمان نفوذ کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی یکی از محبوب ترین سردارهای تاریخ اسلام بود که به جرات می توان گفت آمریکا از قدرت، نفوذ و محبوبیت ایشان در منطقه هراس داشت.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ایران این حرکت آمریکا را بی جواب نخواهد گذاشت و انتقام خون پاک سردار سلیمانی را خواهد گرفت. آمریکا منتظر پاسخ سخت ایران باشد.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه والای ایشان نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام مردم آزاده جهان به عنوان مجاهد و مبارز در جبهه حق علیه باطل و در مقابله با تروریسم متعالی بود و یقینا به جز مردم ایران دوستداران ایشان در سراسر جهان از خبر شهادت این سردار بزرگ ناراحت و متاثر هستند.
حضرت پور افزود: ترور سردار سلیمانی به معنای عبور از خط قرمز ایران است و آمریکا سعی دارد ایران را وارد تنش و واکنش کند ولی باید بداند که ایران تمام قدرت خود را برای حذف آمریکا از منطقه به کار خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


+ 1 = پنج