در یک سال گذشته صورت گرفت

تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در یکسال گذشته نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند.
ایرج دست نشان افزود: در یک سال گذشته تعداد ورود ناوگان حامل کالای ترانزیتی از طریق پایانه های مرزی استان با ۶۷.۳۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۵۵هزار و ۶۹۶دستگاه و خروج تعداد ناوگان حامل کالای ترانزیتب از پایانه های مرزی استان با ۱۵.۸۵درصد افزایش به ‌بیش از ۴۹هزار دستگاه رسید.
دست نشان خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته در مجموع ۱۵هزار و ۹۵۶ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۰۳هزار تردد، رتبه نخست تردد ناوگان باری را در بین سایر پایانه های مرزی استان طی یک‌ سال گذشته داشته است، یاد آور شد: در این مدت مجموع کامیون های حامل‌کالاهای وارداتی و صادراتی از پایانه های مرزی استان به بیش از ۴۳۵هزار رسید که کامیون حامل کالاهای صادراتی ۲.۵۶ درصد رشد را نشان می دهد.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۴میلیون و ۶۹۶هزار مسافر ایرانی وخارجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند که از نظر ورود مسافر ۳۶.۳۳ درصد افزایش و از نظر خروج مسافر نیز ۳۹.۸۳ درصد افزایش داشته است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


6 × چهار =