فرماندار ارومیه:

تبیین دستاوردهای نظام در اولویت مدیران قرار گیرد

تبیین دستاوردهای نظام در اولویت مدیران قرار گیرد

آرازآذربایجان، فرماندار ارومیه گفت: مدیران نسبت به تبیین دستاوردهای نظام توجه بیشتری داشته باشند.
غلامحسین عماری ۹ بهمن ماه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر که در فرمانداری تشکیل شد با اشاره به مناسبت بزرگ ایام الله دهه فجر از ادارات خواست تمرکز خود را جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده، افزایش داده و در کنار توجه به برنامه‌های نشاط آور اجتماعی در این ایام به تبیین دستاوردهای نظام به عنوان اولویت اهمیت بیشتری دهند.
وی ادامه داد: معاندین نظام تمام سعی خود را بر سیاه نمایی و مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی معطوف ساخته‌اند.
عماری دقت در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن پروژه‌های متعدد و مختلف عمرانی و آبادانی و مباحث اقتصادی به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را حایز اهمیت دانست و گفت: نقش دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور در ادامه راه پرثمر انقلاب اسلامی بسیار مهم ارزیابی است.
فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به تشکیل کمیته‌های نوزده گانه جهت برگزاری با شکوه این دهه از مدیران و روسای ادارات خواست با جدیت در این خصوص اقدام و در معرفی و بیان اقدامات و خدمات به مردم از ظرفیت رسانه ها جهت تبیین خدمات و فعالیتها غافل نشوند.
وی با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر، تفاوت دهه فجر امسال با سالهای قبل را حضور مردم در دو صحنه مهم دهه فجر و انتخابات دانست و افزود: مردم فهیم ما این بار هم همانند سالهای گذشته که در همه عرصه‌های ملی، سیاسی واجتماعی حضور داشتند این بار نیز مهر تایید خود بر انقلاب اسلامی را با حضور در پای صندوق‌های رای، خواهند زد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


+ یک = 3