معاون شهرسازي اداره کل راه و شهرسازي استان خبر داد

احداث ۶ شهرک مسکونی جدید در شهرهای آذربایجان غربی

احداث ۶ شهرک مسکونی جدید  در شهرهای آذربایجان غربی

گروه خبر: معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۶شهرک مسکونی جدید در شهرهای ارومیه، سلماس، میاندوآب، شاهین دژ، مهاباد و پیرانشهر ایجاد می شوند.
به گزارش آراز آذربایجان، رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: مطالعات اولیه امکان سنجی و مکان یابی ایجاد ۶ شهرک مسکونی در این استان به تایید رسید.
وی افزود: شهرک های مسکونی در شهرهای ارومیه، سلماس، میاندوآب، شاهین دژ، مهاباد و پیرانشهر ایجاد می شوند.
عطایی ادامه داد: توسعه زیر ساخت‌های مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک‌ها از برنامه‌های مهم است که با جدیت دنبال می‌شود.
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش شهرک سازی اراضی مورد نظر در شهرهای مشخص شده آذربایجان‌غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برای شهرک سازی است و روند ایجاد شهرک‌های جدید مسکن تسریع می‌یابد.
عطایی تصریح کرد: اجرای طرح‌های آماده سازی برای ساخت شهرک‌های مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن به جد در آذربایجان‌غربی دنبال می‌شود و این اداره کل اهتمام ویژه‌ای در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد.
وی تاکید کرد: این طرح جهت تایید در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان مطرح خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 24