نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

ارتش مقتدرانه در خدمت مردم و نظام است

ارتش مقتدرانه در خدمت مردم و نظام است

گروه خبر:نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش سرافراز است، امروز در خدمت مردم و در راه خداست.
به گزارش آراز آذربایجان، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم سان رژه ارتش، اظهار داشت: ارتشیان پیرو نظام انقلاب اسلامی بوده و اعتقاد وایمان آنان اثبات شده است.
وی ادامه داد: تمایز ارتش ایران در سایه پرچم توحید خدمت می کند رژه و آمادگی آنان از مقابل کلام الله مجید رژه می روند بسیار فضیلت بزرگی است.وی افزود: انگیزه اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران است عمل به اهداف خداوند است و این افتخار تنها نصیب ارتش جمهوری اسلامی ایران است‌.
وی ادامه داد: با توجه به ایمان قلبی و اقتداری که در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد ارتش ایران اسلامی از قدرتی برخوردار هستند که قادر است که رژیم صهیونیستی را نابود کنند.
در ادامه این مراسم، فرمانده قرارگاه فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر کیومرث شرفی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام تاریخی امام خمینی تاسیس کردند و روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامیدند.وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ارتش در برابر تمام قدرت های جهان ایستادگی کرده و در مقابل دشمنان بعثی جنگیدند، ارتش در برقراری امنیت ملی و عمومی پرکوشش است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب کشور گفت: امروز ارتش تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده مجاهدت و دارای محبوبیت بسیاری در بین مردم ایران است. این مسئول افزود: پیشرفت های در قالب تجهیزات ایمنی و نیروهای انسانی در ارتش جمهوری اسلامی مشاهده می_شود، امروز ایران اسلامی افتخار دارد امن ترین آسمان و زمین منطقه را دارد.
وی افزود: جنگ های آینده انسان محور است و بسیج و ارتش ما نیز مملو از نیروهای مومن و متعهد است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


7 − دو =