پیشرفت اجرایی ایستگاه راه آهن ارومیه به مرز ۹۸ درصد رسید

پیشرفت اجرایی ایستگاه راه آهن ارومیه به مرز ۹۸ درصد رسید

آراز آذربایجان-معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ایستگاه راه آهن ارومیه ۹۸ درصد پیشرفت اجرایی دارد.
خیراله خادمی در بازدید ازکارهای نهایی پروژه ساخت راه آهن مراغه- ارومیه با اشاره به تکمیل عملیات ریل گذاری در مسیر ریلی ایستگاه راه آهن نقده به سمت ارومیه، و با بیان اینکه عملیات جوشکاری، زیرکوبی و تنظیم خط ریلی در این مسیر اجرا می شود گفت: عملیات ریل گذاری مسیر ۱۰۰ کیلومتری ایستگاه راه آهن نقده به سمت ارومیه به پایان رسیده و ایستگاه راه آهن ارومیه ۹۸ درصد پیشرفت اجرایی دارد.
وی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی فعالان ساخت این پروژه قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر قطار باری به ایستگاه راه آهن ارومیه رسیده ولی می خواهیم کیفیت پروژه را برابر با استانداردها ارتقا داده و سپس به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه طرح ملی ساخت راه آهن مراغه- ارومیه به طول۱۸۲ کیلومتر تا ایستگاه راه آهن مهاباد در سالهای گذشته به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: عملیات جوشکاری به طول ۳۵ کیلومتر در مسیر ریلی ایستگاه نقده به ارومیه انجام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی، رفع کمبودهای پروژه ملی ساخت راه آهن مراغه- ارومیه را ضروری دانست و تصریح کرد: کیفیت اجرای عملیات زیرکوبی در افزایش ایمنی حمل و نقل ریلی بسیار تاثیرگذار است و تا امروز این عملیات در ۲۷ کیلومتر از خط ریلی نقده به ارومیه اجرا شده است.
گفتنی است در حال حاضر عملیات ریلی به طول سه هزار و ۴۱۰ کیلومتر اجرا می شود و راندمان کشور ساخت ۱۷۰ کیلومتر در سال است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


1 + دو =