نماينده مردم آذربايجان‌غربي در مجلس :

مسئولان وظیفه ای مهمتر از حل مشکلات معیشتی ملت ندارند

مسئولان وظیفه ای مهمتر از حل مشکلات معیشتی ملت ندارند

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم، وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی است گفت : مسئولان وظیفه¬ای مهمتر از حل مشکلات معیشتی ملت ندارند .
حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری ، در مورد رسالت اصلی مسئولان در شرایط فعلی جامعه اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی درگیر هستند، رسالت اصلی مسئولان رسیدگی و حل مشکلات مردم است.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری به رونق تولید اشاره کرده و شعار سال را به این مسئله اختصاص دادند، مسئله رونق تولید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.حجت الاسلام شبستری ادامه داد: وظیفه اصلی مسئولان حل مشکلات تولید و رونق تولید داخل است چرا که دغدغه اصلی مردم، وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی است و طبیعی است که مسئولان نیز در جهت حل مشکلات مردم از طریق روش‌های معقول قدم بردارند. وی به فرمایشات رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کلید حل مشکلات مردم رونق تولید داخلی است، از این رو اگر مسئولان بتوانند در جهت رونق تولید گام بردارند و در این جهت برنامه ریزی کنند اثرات مثبتی در جامعه مشاهده خواهد شد.
حجت‌الاسلام شبستری اذعان کرد: با توجه به شعار سال که به نام رونق تولید است مسئولان زمینه‌ای فراهم و برنامه ریزی نیز در این مسیر داشته‌اند اما گویا این اقدامات کافی نبوده و باید اهتمام ویژه در این جهت صورت گیرد. نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مسئولان تمام همت خود را صرف رونق تولید و حل مشکلات کارخانجاتی که تولید داخل دارند و رفع مشکلات بانکی آنان و همچنین رفع مواد اولیه و فروش محصولات داخلی به هر میزان که می‌توانند قدم برداشته و تلاش کنند در حل مشکلات اقتصادی بسیار راهگشا خواهد بود و امیدواریم که در طی روزهای آتی شاهد تلاش بیش از پیش مسئولان و به تحقق رسیدن وعده‌های آنان و در نتیجه شاهد کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از باریش نیوز ، وظیفه اصلی مسئولان حل مشکلات تولید و رونق تولید داخل است چرا که دغدغه اصلی مردم، وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی است و طبیعی است که مسئولان نیز در جهت حل مشکلات مردم از طریق روش‌های معقول قدم بردارند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 7