رسانه‌ها آسیب‌های حوزه پدافند غیرعامل را تبیین کنند

رسانه‌ها آسیب‌های حوزه پدافند غیرعامل را تبیین کنند

آرازآذربایجان-مدیر کل پدافند غیرعامل آذربایجان غربی گفت: باید با تمام توان و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی آسیب‌های فرهنگی دشمن را کم کنیم.
قدرت حبیب زاده در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: کشور در حال حاضر با هجوم وسیع استکبار مواجه است که باید با تمام توان فرهنگی و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی آسیب‌های فرهنگی دشمن را کم کنیم.
حبیب زاده بااشاره به اینکه حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی یکی از حوزه‌هایی است که رهبر انقلاب حساسیت خاصی به آنها دارد تصریح کرد: طبق قانون و مصوبه انجام شده یک درصد از کل بودجه دستگاه‌ها باید به حوزه پدافند غیرعامل اختصاص یابد.
وی بااشاره به اینکه دشمن از ۳دهه قبل هجمه فرهنگی خود را علیه ملت ایران آغاز کرده است اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و سایبری، پدافند غیرعامل استان برنامه‌هایی درجهت آگاه‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌ها و حملات سایبری دشمن برگزار کرده است و باتوجه به اهمیت پدافند غیرعامل ۱۲ کارگروه تخصصی برای مقابله با تهدیدهای غیر مسلحانه دشمن در استان تشکیل شده است.
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان غربی یادآور شد: اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه پدافند غیرعامل بسیار بالا بوده، بنابراین رسانه‌ها باید آسیب‌های این حوزه را معرفی،تبیین و به تقویت فرهنگ پیشگیری کمک کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


7 − شش =