نماينده مردم آذريجان غربي در مجلس خبرگان:

دولت فکری برای مشکلات معیشتی و گرانی‌های بدون مهار بکند

دولت فکری برای مشکلات معیشتی و گرانی‌های بدون مهار بکند

گروه خبر: نماینده مردم آذریجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت فکری برای مشکلات معیشتی و گرانی‌های بدون مهار بکند گفت: اعضای مجلس خبرگان از سراسر کشور هستند و از نزدیک مشکلات مردم را لمس می‌کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، نمایندگان خبرگان به مسئولان برای حل مشکلات کشور مهلت دادند آیت‌الله عسکر دیرباز نماینده آذربایجان_غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پنجمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای مجلس خبرگان در این جلسات به دلیل مشکلاتی که مردم با آن مواجه‌اند مخصوصا مشکلات اقتصادی، گرانی‌های بدون مهار و احتکارها به تبعاتی که این وضعیت برای مردم به دنبال داشته واکنش نشان دادند و در همین راستا از روسای سه قوه دعوت کردند تا در این جلسات حضور پیدا کنند.
وی با بیان اینکه مجلس خبرگان علاوه بر وظایف ذاتی خود در قانون اساسی نسبت به مشکلات مردم هم حساس است افزود: اعضای مجلس خبرگان از سراسر کشور هستند و آنها اطلاعات خوبی از حوزه‌های انتخابی خود دارند از نزدیک با مردم بوده و مشکلات‌شان را لمس می‌کنند این موارد موجب می‌شود تا آنان بتوانند انعکاس خوبی از اوضاع کشور به مسئولان دهند.
نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه پیگیر جدی حل مشکلات مردم هستیم، اظهار کرد: نمایندگان خبرگان یک مهلت مشخصی برای حل مشکلات کشور به مسئولان اعلام کردند مسئولان حداکثر باید تا سه ماه آینده مشکلات کشور را مهار کنند.
دیرباز با اشاره به غیبت رئیس جمهور در جلسات این دوره مجلس خبرگان گفت: رئیس جمهور به احتمال قوی در مسافرت حضور داشتند، اما اینکه مسافرت ایشان همزمان با برگزاری جلسات خبرگان ضروری بود یا خیر اطلاعی ندارم به هر حال مجلس خبرگان انتظار داشت که رئیس جمهور هم همراه با دیگر روسای قوا در این جلسات حاضر باشند.
همچنین نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خودداری از مبالغه در انتقاد و بدبین کردن مردم نسبت به نظام، محور فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری بود.
آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که ‘گاهی اوقات مشکلات یا انتقادها با افراط بیان می_شود و این افراط به اضطراب در افکار عمومی و گسترش ویروس بدبینی در جامعه منجر می_شود’.
وی ادامه داد: انتقاد و نصیحت دلسوزانه و خیرخواهانه و امر به معروف و نهی از منکر از دستورات اسلام است اما کسانی که خواسته یا ناخواسته مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، در حقیقت آب در آسیاب دشمن می ریزند. آیت الله شبستری افزود: دشمن با برنامه ریزی و با استفاده از رسانه های جمعی و فضای مجازی، افکار مردم ایران را نشانه گرفته و در تلاش است تا ملت ایران را به نظام بدبین کند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیاری از انتقادها افراطی است و موجب یاس در جامعه می شود؛ بنابراین نباید در انتقادها از حد اعتدال عبور کرد. وی با بیان اینکه نباید فضای مورد انتظار دشمنان در داخل کشور ایجاد شود، تاکید کرد: تمامی اصحاب رسانه از هر تفکر و سلیقه ای باید فرمایشات رهبری معظم را فصل الخطاب قرار دهند.
آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری همواره راهگشا بوده است، اضافه کرد: معظم له اشراف کامل به اوضاع کشور دارند و همانند پدری دلسوز، دست اندرکاران نظام را خیرخواهانه نصیحت می کنند. وی بیان کرد: حفظ وحدت و انسجام ملی در دیدارهای رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای مجلس خبرگان رهبری دولتمردان و سایر گروه های تاثیرگذار مورد تاکید قرار گرفته است و همه این دست اندرکاران باید برای تحکیم آن تلاش کنند. به گفته آیت الله شبستری، نظام اسلامی با یک جنگ همه جانبه اقتصادی مواجه است؛ جنگی که از یک اتاق واحد هدایت می شود اما در کنار آن، یک جنگ رسانه ای و تبلیغاتی نیز در جریان است و دستگاه_های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه_ای راه اندازی کرده اند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در این دیدار انسجام مردم و دستگاه های مدیریتی کشور را مورد تاکید قرار دادند و حرکت انقلابی و جهادی برای عبور از مشکلات را ضروری دانستند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


5 × = چهل پنج