استاندار آذربایجان غربی به ایلام سفر کرد

استاندار آذربایجان غربی به ایلام سفر کرد

آرازآذربایجان – «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی /امروز یکشنبه/ برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده و ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادهای استانی مستقر در ایلام به این استان سفر کرد.
نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی شامگاه شنبه در تماس تلفنی با استاندار ایلام در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل زده و اولویت های مورد نیاز مردم قرار گرفت.
«شهریاری» بیان کرد: یک دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه کامیون سنگین و یک کامیون حامل مواد غذایی و گوشت به ایلام اعزام می شود.
به گزارش ایرنا روز سه شنبه /۱۳ فروردین/ اولین محموله کمک های امدادی آذربایجان غربی توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.
همچنین محموله کمک های مردمی این استان شامل سه کامیون ۱۰ چرخ به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بامداد روز /پنجشنبه ۱۵ فروردین/ به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
محموله پنج تنی گوشت نیز روز پنجشنبه /۱۵ فروردین/ با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) و استانداری آذربایجان غربی به مناطق سیل زده ارسال شد.
اقلیت های دینی استان نیز روز جمعه /۱۶ فروردین/ یک کامیون شامل اقلام مختلف خوراکی و پتو، مواد بهداشتی، پوشک بچه، نوار بهداشتی، انواع مایع شوینده ظروف و لباس، انواع شامپو، دستمال کاغذی و ۲۰۰ جفت کفش بچگانه مورد نیاز سیل زدگان را به این مناطق ارسال کردند.
همچنین روز جمعه /۱۶ فروردین/ نیز با دستور استاندار آذربایجان غربی ۶ دستگاه کمپرسی ۱۰ چرخ، یک دستگاه کمپرسی ۶ چرخ، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کشنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف آواربرداری و بازسازی مناطق سیل زده به این مناطق فرستاده شد.
ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز به همراه ۲۵ نفر نیروی انسانی ماهر روز شنبه /۱۷ فروردین/ در راستای کمک به سیل زدگان لرستان به این مناطق ارسال شد؛ این خودروها شامل ۲ دستگاه بلدوزر، ۲ دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون، ۲ دستگاه تانکر آب و سوخت، سه دستگاه وانت پیکاپ، یک دستگاه بیل مکانیکی، ۲ دستگاه تریلی و ۲ دستگاه لودر همراه با پنج دستگاه تریلی کمرشکن است.
روز گذشته/جمعه، ۲۳ فروردین/ نیز کاروان کمک های پویش «انسانیت ۴» شامل ۱۵ کامیون از کالاهای ضروری و کمک های نقدی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال با حضور نمایندگان این پویش به نقاط سیل زده لرستان ارسال شد تا با نظارت آنان به دست افراد خسارت دیده برسد.
شهرداری ارومیه نیز برای همدردی با مردم سیل زده کشور تاکنون ۳۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به این مناطق ارسال کرده است.
محموله کمک های شرکت توزیع برق آذربایجان غربی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز طی روزهای اخیر به سیل زدگان ارسال شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه


× 3 = پانزده