۶۰ میلیارد ریال جهت اجرای فیبر نوری اشنویه – نقده اختصاص یافت

۶۰ میلیارد ریال جهت اجرای فیبر نوری اشنویه – نقده اختصاص یافت

آرازآذربایجان ،مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: پروژه اجرای فیبر نوری اشنویه – نقده با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافته، در حال اجرا و تکمیل است.
چنگیز نوری اظهار کرد: این پروژه به ایجاد زیرساخت‌های واحدهای صنعتی در مسیر شهرستان اشنویه – نقده و ایجاد زیرساخت‌ها در اشنویه کمک می‌کند.
وی افزود: ظرفیت‌های لازم جهت توسعه و واگذاری شبکه FTTH در اشنویه ایجاد شده که پیش بینی می‌شود حدود چهار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این راستا انجام شود.
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی ادامه داد: طبق اقدامات صورت گرفته و توسعه شبکه FTTH در اشنویه بهره برداری اولیه تا پایان سال آغاز می‌شود.
نوری اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه‌های اجرا شده در شهرستان اشنویه واگذاری سرویس VDSL است که حدود یک میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل آن هزینه شده است.
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی توسعه زیرساخت های فیبرنوری در استان را حق مشترکین مخابرات عنوان کرد و گفت: این حق مردم استان است که از این سرویس‌های با کیفیت بهره مند باشند و ما نیز مصمم به توسعه آن در مناطق مختلف و جلب رضایت مشترکین هستیم، البته توسعه زیرساخت‌ها و واگذاری سرویس VDSL همچنان در حال انجام است.
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن دیدار با فرماندار اشنویه مشکلات این حوزه را در روستاها و شهرهای تابعه شهرستان پیگیری و برای رفع مشکلات قول مساعد داد.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


9 − = هفت