معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار آذربايجان غربي:

گروه های بازرسی با تشدید نظارت ها آرامش را در بازار حفظ کنند

گروه های بازرسی با تشدید نظارت ها آرامش را در بازار حفظ کنند

گروه خبر:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین کالاهای بهداشتی و سلامت محور در اولویت برنامه های استان قرار دارد.
به گزارش آراز آذربایجان،بهنام شهدی در جلسه ستاد تنظیم بازاراستان به اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و افزایش مصرف کالاهای بهداشتی و سلامت محور در کشور و به تبع آن در استان اظهار کرد: تامین کالاهای اساسی و بویژه نیازهای بهداشتی و کالاهای سلامت محور مردم در اولویت برنامه های استان قرار دارد.
وی با اشاره به سوء استفاده برخی از سود جویان در احتکار و افزایش قیمت برخی از کالاها در استان، گفت: دستگاه های نظارتی اجازه این کار را به متخلفان نخواهند داد و از گروه های بازرسی نیز می خواهیم با تشدید بازرسی ها و معرفی افراد متخلف به دستگاه قضایی ، آرامش را در بازار حفظ کنند.
شهدی همچنین به تولید الکل در ۳ کارخانه و تولیدی مواد ضد عفونی در ۱۲ کارخانه در استان نیز اشاره کرد و گفت: تمامی محصولات تولید این کارخانجات در اولویت اول در خود استان توزیع می شود.
معاون استاندار همچنین خواستار نظارت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان بر روند توزیع مواد ضد عفونی در داروخانه های استان شد.وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تعطیلی مراکز تجمع غیر ضروری در شهرهای مختلف استان برای جلوگیری از تشدید شیوع بیماری کرونا نیز گفت: قطع چرخه انتقال بیماری جز با مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود و از اقشار مختلف مردم می خواهیم در چند روز آینده در خانه های خود مانده و از حضور در اماکن پرتردد جلوگیری کنند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 6 =