هر کس مسئول جان خویش است

گروه جامعه:با روند صعودی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد، هر کس مسئول جان خودش باشد.
با گذشت ۵۰روز از شیوع ویروس کرونا در کشور و روند نزولی این بیماری اما آذربایجان_غربی روزهای متفاوتی پشت سر می‌گذارد، افزایش روزانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان در استان موجب اعلام وضعیت بحرانی و قرمز از سوی مسئولان شده است.
این در حالی است که برگزاری جلسات متعدد، رایزنی با مقامات کشوری مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هشدارهای متعدد مسئولان آذربایجان غربی تاکنون چاره ساز نبوده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان روز گذشته با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد: تصمیمات غلط، بی تدبیری‌ها و عدم توجه به جان مردم، مرد تلاشگر عرصه سلامت آذربایجان‌غربی را هم خسته کرده است.
جواد آقازاده در این پست دلهره آور خود در فضای مجازی ادامه داده است، در ستاد استانی مبارزه با کرونا، آینده استان را وخیم اعلام کرده‌ام نامه مشترک بنده و استاندار آذربایجان غربی مبنی بر ادامه محدودیت‌ها تا آخر فروردین به ستاد ملی ارجاع شد.
وی در ادامه با بیان اینکه قائم مقام وزیر بهداشت را در خصوص وضعیت استان در جریان گذاشتم اضافه کرده است، هر کس تا آنجا که می‌تواند در جهت پیشگیری از چرخش ویروس اقدام کنید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در دومین پست اینستاگرام خود عنوان کرده است، هر کس در شرایط فعلی مسئول جان خودش است، پس خودمان باید چاره اندیشی کنیم.
آقازاده با هشدار نسبت به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان خطاب به مردم ادامه داده است، یک عده علاقه دارند با عزراییل والیبال بازی کنند، تا بر شأن و منزلت پایتخت والیبال دنیا بیافزایند، شما سعی کنید داور این بازی نشوید.
با انتشار این پست‌ها در فضای مجازی موجی از واکنش‌های توأم با ترس و دلهره در فضای مجازی آذربایجان غربی و برخی از رسانه‌ها ایجاد شده که مردم را دچار ترس و وحشت کرده است.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از مهر، شرایط آب و هوایی و افزایش ترددها و مسافرت‌ها در طول ایام تعطیلات نوروزی و عدم تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی بعد از ۱۵فروردین در آذربایجان غربی از مهمترین دلایل افزایش بیماری کرونا در استان اعلام شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 48