مصرف آب شرب در آذربایجان غربی ۱۳ درصد افزایش یافت

مصرف آب شرب در آذربایجان غربی ۱۳ درصد افزایش یافت

آراز آذربایجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افزایش ۱۳ درصدی مصرف آب در استان خبر داد.
علیرضا رضوی با اشاره به افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال اظهارکرد: تمام تصفیه خانه‌های آب با آخرین ظرفیت تولید، آب تولید می‌کنند و استحصال از چاه‌های آب استان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه مصرف آب شرب در ارومیه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش دارد اضافه کرد: هم استانی‌ها فعلاً خانه تکانی نکنند تا در آینده با مشکل کمبود آب مواجهه نشویم.
رضوی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با درک شرایط کنونی و ضرورت تأمین آب پایدار به منظور مصارف شرب و بهداشتی، تمام تلاش خود را به کار گرفته و نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی آب می‌نماید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه با اولویت قرار دادن مصارف آب در حوزه شرب و بهداشت فردی، خانه تکانی را به زمان دیگری موکول کنند عنوان کرد: در صورت بی توجهی به افزایش مصرف آب سال آینده با کمبود آب مواجه می‌شویم.
رضوی با اشاره به نحوه تأمین آب شرب در استان افزود: طی سال‌های اخیر مدرن ترین تصفیه‌های فاضلاب با روش SBR و تصفیه خانه‌های آب با روش DAF در استان احداث شده است و توانسته‌ایم ۵۰ درصد آب شرب مورد نیاز استان را از منابع آبی سطحی تأمین کنیم که از کیفیت مطلوب‌تر و کمیت پایدارتر برخوردار هستند.
رضوی خاطرنشان کرد: طی سال ۹۸ سه تصفیه خانه آب در شهرهای مهاباد، سلماس و پلدشت و در قالب پویش #الف_ب_ایران به بهره برداری رسید که تصفیه خانه‌های سلماس و مهاباد به روش DAF در کشور بی نظیر هستند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


شش × 3 =