رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

مشکلی در تامین کالای اساسی در آذربایجان غربی نداریم

مشکلی در تامین کالای اساسی در آذربایجان غربی نداریم

گروه خبر:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کالای اساسی در استان به حد کافی ذخیره سازی شده است. به گزارش آراز آذربایجان، غلامرضا بابایی با بیان اینکه کالاهای اساسی و میوه مورد نیاز ایام پایانی سال و شب عید تأمین و به حد کافی ذخیره سازی شده است، افزود: همچنین توزیع کالاهای اساسی در استان حتی در ایام نوروز نیز متوقف نخواهد شد.
وی افزود: برای ایام پایانی سال ۴۰۰ تن گوشت مرغ، ۴۰۰ تن گوشت قرمز، ۱۲۰۰ تن برنج تخصیص یافته که از طریق فروشگاه های زنجیره ای با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.
بابایی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی نیز مقدار ۱۰۰۰ تن شکر برای استان اختصاص یافته است.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: ورود و خروج تمام کالاها به انبارها و سردخانه های سطح استان از طریق سامانه جامع انبارها مورد پایش قرار گرفته و بر توزیع این کالاها نظارت کامل می شود.بابایی به عملکرد بازرسی و نظارت سازمان در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش خود سرانه قیمت ها در ایام پایانی سال؛ طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحد های صنفی ویژه نوروز از اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۷ ب.ظ

دیدگاه


+ 7 = ده