رييس اتحاديه نانوايان در اروميه مدعي شد

مشکلی در تامین آرد نانوایی‌های ارومیه وجود ندارد

مشکلی در تامین آرد نانوایی‌های ارومیه  وجود ندارد

گروه خبر: رییس اتحادیه نانوایان در ارومیه با اشاره به اینکه سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر به واحدهای نانوایی توزیع می‌شود گفت: در حال حاضر واحدهای نانوایی در سطح شهر ارومیه فعال بوده و هیچ‌گونه کمبودی در تامین آرد و نان در شهرستان ارومیه وجود ندارد.
به گزارش آراز آذربایجان،الله وردی حسن‌زاده رییس اتحادیه نانوایان ارومیه اظهار داشت: با توجه به سهمیه ابلاغی به واحد‌های نانوایی هیچ‌گونه مشکلی در تامین آرد واحد‌های صنفی نانوایان وجود ندارد .
وی با اشاره به اینکه سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر به واحدهای نانوایی توزیع می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای نانوایی در سطح شهر ارومیه فعال بوده و هیچ‌گونه کمبودی در تامین آرد و نان در شهرستان ارومیه وجود ندارد.رییس اتحادیه نانوایان ارومیه خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده در روزهای اخیر در واحدهای نانوایی سطح شهر ارومیه خرید بیش از حد نیاز خانوار باعث ایجاد صف و به طول انجامیدن روند خرید نان شده است.
حسن‌زاده یادآور شد: نان مصرف روزانه دارد و بایستی باتوجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کرد.وی ادامه داد: باتوجه به گزارشات نانوایان برخی خانوارها در طول روز اقدام به خرید بیش از صد قرص نان می‌کنند و از هر خانواده تعداد چهار نفر در صف نانوایی‌ها ایستاده و اقدام به خرید می‌کنند که این اقدام موجب شده زمان خرید برای سایر افراد طولانی شود.
حسن‌زاده تاکید کرد: خرید بیش از حد خانوارها باعث به وجود آمدن مشکلات کنونی و طولانی شدن صف‌ها شده است و لازم است مردم با توجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کنند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در بخش آرد و نان وجود ندارد و سهمیه ابلاغی هر نانوایی در زمان مقرر شده توزیع می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 7