امام جمعه ارومیه:

مشکلات و موانع توسعه آذربایجان غربی احصا شده است

مشکلات و موانع توسعه آذربایجان غربی احصا شده است

آراز آذربایجان، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: موانع توسعه و مشکلات استان توسط مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس احصا و در سفر رییس جمهور به ایشان اعلام و برای رفع آنها برنامه ریزی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در حاشیه سفر یک روزه به مهاباد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از یک ماه پیش مقدمات سفر رییس جمهور پیش بینی و دغدغه های اصلی و مشکلات استان و هر شهرستان توسط مسوولان جمع بندی و با اولویت بندی تهیه شده تا در این سفر تقدیم ایشان و هیات دولت شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با حضور شخص رییس جمهور در آذربایجان غربی زمینه برطرف کردن مشکلات مردم و همچنین ارتقای شاخص‌های توسعه استان با توجه به ظرفیت‌های این منطقه در بخش‌های مختلف فراهم شود.
حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: جلسات متعددی پیرامون احصای مشکلات استان با حضور نمایندگان مردم و مسوولان تشکیل شده و تلاش می‌کنیم نهایت استفاده را از حضور رییس جمهور و هیات دولت داشته باشیم.
امام جمعه ارومیه: مشکلات و موانع توسعه آذربایجان غربی احصا شده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در سفر به مهاباد پس از ورود به این شهرستان با حضور بر سر مزار شهید سرلشکر خلبان خالد حیدری نخستین خلبان شهید دوران دفاع مقدس به مقام این شهید و دیگر شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
آیت الله رییسی، رییس جمهور و هیات همراه در سفری یکروزه به آذربایجان غربی روز جمعه وارد این استان خواهد شد.
مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


پنج + = 12