مسیرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی بهسازی می‌شود

مسیرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی بهسازی می‌شود

آراز آذربایجان- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: مسیرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی با اولویت شهرستان های پیرانشهر و سردشت بهسازی می‌شود.
رضا اکبری افزود: علاوه بر تخصیص اعتبارات لازم، برخی از این طرح‌ها با امکانات امانی در جنوب آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: آسفالت، نصب نیوجرسی، نصب علایم و تامین روشنایی مسیر شهرستان پیرانشهر تا داخل پایانه مرزی تمرچین به طول ۱۲ کیلومتر یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها را شامل می شود که سازمان راهداری اجرای کامل آن را متقبل شده است.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اولویت بعدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ساخت و روکش آسفالت محور سردشت – ربط – بوکان ادامه داد: این‌ جاده به عنوان راه فرعی درجه یک است که اعتبار مورد نیاز برای آن اختصاص یافت.
اکبری اظهار کرد: برای طرح تعریض محور ارومیه – اشنویه نیز با تامین تمام قیر مورد نیاز، اعتبار قابل توجهی توسط سازمان راهداری تخصیص خواهد یافت و بخشی نیز از محل منابع استانی نیز باید تامین شود.
وی در خصوص پروژه نقده – پیرانشهر، بیان کرد: در این بخش نیز تامین مبلغ مورد نیاز به همراه تامین قیر تا پایان مهر ماه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می‌شود.
وی در خصوص راه مرز کیله سردشت به طول ۱۷ کیلومتر، گفت: عملیات تعریض یک قطعه پنج کیلومتری این محور نیز از دیگر طرح‌های اولویت دار سازمان برای اختصاص اعتبارات لازم و آغاز فوری عملیات عمرانی مربوطه محسوب می‌شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۴ ب.ظ

دیدگاه


1 × شش =