مجلس یازدهم می‌تواند اعتماد مردم به مسئولان را باز گرداند

مجلس یازدهم می‌تواند اعتماد مردم به مسئولان  را باز گرداند

گروه خبر:منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مجلس آتی می‌تواند اعتماد مردم به مسئولان را باز گرداند، گفت: اگر جامعه به یقین و اعتماد برسد، قطعا می‌توانیم مشکلات را رفع کرده و اشتغال و تولید را افزایش دهیم.
مهدی عیسی‌زاده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: من پیش از حضور در پارلمان یکسری اولویت‌های رفاهی و معیشتی و اقتصادی و اشتغال جوانان را تهیه کرده‌ام. وی افزود: با توجه به گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و علی‌رغم اینکه پتانسیل‌های زیادی در کشورمان در بخش تولید و اشتغال وجود دارد اما هر فردی که به مسند کار آمده و حتی شعارهایی را عنوان کرده است که برخی از این شعارها هم پوچ بوده اما با این حال مشکلات و دغدغه‌ها زیاد است.
منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: متأسفانه ما در ایام انتخابات ما با شعارها و وعده‌های دهن‌پر زیادی از سوی نامزدها و کاندیداها روبه‌رو بودیم که برخی از این شعارها قابلیت عملیاتی شدن هم نداشتند.
عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: ما و دیگر نمایندگان مجلس یازدهم تلاش خواهیم کرد که مردم را امیدوار کرده و باری از روی دوش‌شان برداشته شود و می‌کوشیم خود را به آب و آتش بزنیم تا شعارهای ناامیدکننده به کارهای امیدوارکننده تبدیل کنیم.
وی افزود: در مجلس آتی باید به سمت کارهای عقب‌مانده و برزمین مانده رفته و تلاش کنیم کارهای ناقص را تمام کنیم. این در حالی است که حجم زیادی از پروژه‌های زیرساختی در کشور اعم از آب، راه، ریل و کارخانه‌های بزرگ وجود دارد که به بهر‌ه‌برداری نرسیده است.
منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم اظهار داشت:‌ وقتی بر وضعیت پروژه‌های دولتی نظارت کنیم بخشی از به کارگیری ابزارهای نظارتی در مورد قوه مجریه است. عیسی‌زاده گفت: در مجلس یازدهم باید تمرکز ویژه‌ای بر کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و بر اجرای اقدامات فرهنگی تأکید کنیم به همین دلیل باید نظارت ویژه‌ای بر بودجه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد. ضمن اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هم باید اعتبارات خوبی در حوزه ورزش و فعالیت‌های ورزشی و ساختمان‌های ورزشی تخصیص یابد.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از پروژه‌های دولتی پیشرفت ۱۰ درصدی داشته و بخشی از وظایف مجلس یازدهم نظارت بر این امور است، عنوان کرد: ما شاهد عدم فعالیت دولت در بخشی از پروژه‌ها هستیم که باید وضعیت آنها سریعاً تعیین تکلیف شده و قانون‌گذار هم به وظایفش در قبال قوه مجریه عمل کند.
منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم درباره پیگیری موضوع شفافیت در مجلس یازدهم گفت: اگر این موضوع از سوی نمایندگان ملت در پارلمان پیگیری شود بسیار عالی است. ولی دغدغه‌ها و مشکلات کشور آنقدر زیاد است که موضوع شفافیت از اهمیت زیادی برخوردار نیست چرا که اشتغال، ازدواج و مسکن بخشی از دغدغه‌‌های مهم جوانان محسوب می‌شود که با پیگیری‌ آنها هم دغدغه‌های‌شان کم می‌شود و هم در صورت رفع مشکلات جوانان می‌توانند تشکیل خانواده دهند.
عیسی‌زاده گفت:‌مجلس یازدهم باید بکوشد اعتماد از دست رفته مردم از مسئولین را بازگرداند چرا که حجم وعده‌های داده شده و مفاسد آنقدر زیاد است که مردم گلایه‌های متعددی را دارند. ضمن اینکه اگر اعتماد مردم به مسئولین بازگردد اعتماد آنها به نظام، کشور، حکومت بیشتر شده و حقوق‌های نجومی هم رفع خواهد شد ولی اگر این اعتماد بازنگردد و متوجه شوند که برخی از مسئولین حقوق‌های چند ده میلیونی می‌گیرند و برخی از مردم هم بیکار هستند مشکل ایجاد خواهد شد.
وی افزود: اگر مردم با اقدامات مجلس یازدهم اعتمادشان به نظام و کارآمدی حاکمیت جلب شده و بیکاری جوانان رفع شود اقتدار نظام افزایش پیدا خواهد کرد این در حالی است که ما حجم زیادی از منابع طبیعی شامل نفت، گاز و معدن داریم و با استفاده از محصولات کشاورزی می‌توانیم درآمدزایی خوبی برای کشورمان داشته باشیم.به گزارش آراز آذربایجان به نقل از فارس،منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت:‌ مجلس یازدهم باید یقین و اعتماد را به جامعه بازگرداند که می‌توان مشکلات کشور رفع شده و مشکلات اشتغال و تولید را برطرف کنیم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۴ ب.ظ

دیدگاه


هشت × = 32