قاتلان طلافروش ارومیه ای دستگیر شدند

قاتلان طلافروش ارومیه ای دستگیر شدند

آرازآذربایجان،رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان طلا فروش ارومیه ای با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه پلیس آگاهی در تهران، خبر داد.
سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل و پیدا شدن جسد سوخته شده از یک دستگاه خودروی دنا در مسیر جاده ” سلماس – ارومیه” رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی گفت: از همان لحظات اولیه تیم کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم؛ اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتلان در کمترین زمان ممکن شناسایی و مشخص شد به تهران متواری شده اند که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با هماهنگی قضایی در تهران دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان انگیزه ارتکابی را سرقت از مقتول عنوان داشتند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.
سرهنگ شکری در پایان با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد:پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


6 − = چهار