عملکرد بسیج در تاریخ انقلاب بی‌نظیر است

عملکرد بسیج در تاریخ انقلاب بی‌نظیر است

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم به تصویرکشیدن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و خاطرات بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: عملکرد بسیج در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی بی‌نظیر بوده است.
محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: بسیج در تمامی صحنه‌های کمک رسانی در جامعه تلاش کرده و همواره وظیفه خود را انجام داده است.
وی با اشاره به لزوم بسیج جمعی در راستای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اضافه کرد: تلاش بسیج و همکاری مردم در شرایط موجود موجب اجرای موفق برنامه‌ها برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار بیان کرد: یک میلیون بسیجی ساماندهی شده در نقاط مختلف این استان آمادگی دارند تا برای سلامتی مردم تلاش کنند.
سردار حبیب شهسواری اظهار داشت: هر کاری که برای سلامتی مردم اثرگذار باشد، با جان فشانی انجام می‌دهیم و تلاش در این راه یک انقلاب برای سلامتی مردم است.
وی بیان کرد: بسیج در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و در حال حاضر نیز در حوزه سلامت آمادگی کامل دارد تا اثرگذاری چشمگیری داشته باشد.
هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، گرامی داشته می‌شود.
بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۶ ب.ظ

دیدگاه


چهار − = 3