نماينده مردم شاهين دژ در مجلس شوراي اسلامي:

عدم تغییر مدیران سابق مانع جدی اجرای سیاست های دولت سیزدهم است

عدم تغییر مدیران سابق مانع جدی اجرای سیاست های  دولت سیزدهم است

گروه خبر: نماینده مردم شاهین دژ در مجلس با بیان اینکه عدم تغییر مدیران مسبب وضع فعلی یکی از موانع جدی اجرای سیاست های دولت انقلابی و مردمی است، گفت: ادامه حضور این مدیران در سیاست برنامه های دولت را در حد اعلامی باقی گذاشته اند.
به گزارش آراز آذربایجان، حسن همتی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: عدم تغییر مدیران مسبب وضع فعلی یکی از موانع جدی اجرای سیاست های دولت انقلابی و مردمی است، آقای رئیسی؛ علیرغم گذشت حدود یک سال از عمر دولت شما تغییرات قابل قبولی در سطح مدیریت کشوری و حتی شهرستان ها انجام نشده است.
وی ادامه داد: انتظار تغییرات اتوبوسی نداریم اما تعدادی از مدیران سابق با لابی شدید در حال تلاش برای ماندن هستند. از کسانی که هیچ اعتقادی به دولت و برنامه های شما ندارند چه انتظاری دارید؟
ادامه حضور این مدیران در سیاست برنامه های شما را در حد اعلامی باقی گذاشته و اجازه اعمال آن ها را نمی دهد.نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس، اضافه کرد: متاسفانه نظارت کافی و قابل قبولی بر روند تولید و عرضه کالاها و خدمات وجود ندارد، قیمت ها به دلخواه و گاها در سایت های مجازی و جلسات شبانه افرادی که اعتقادی به دولت سیزدهم ندارند انجام می شود.
وی ادامه داد: قیمت اجناس و خدمات لحظه ای و افزایش حقوق ها سالانه و آن هم کم تر از نرخ تورم تعیین می شود. از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس تقاضا دارم اولویت طرح ها را به سمت بهبود وضعیت معیشتی مردم ببرند، مردم از ما انتظار بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه جدی با فساد و رانت را دارند.
همتی تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای رتبه بندی معلمان تسریع کند و همچنین دولت نسبت به اجرای قانون مجلس در خصوص افزایش حقوق کارکنان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان جدی تر عمل کند، تعدادی از روستاهای بنده با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند./

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


1 + = سه