طرح تواصی انتخابات ۱۴۰۰ در آذربایجان غربی اجرا می شود

طرح تواصی انتخابات ۱۴۰۰ در آذربایجان غربی اجرا می شود

آراز آذربایجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای طرح تواصی انتخابات ۱۴۰۰ ویژه امامان شهر و روستا و پایگاههای اجتماعی استان خبر داد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه انتخابات امسال از ویژگی و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: دشمنان انقلاب و نظام در مقابل ما صف آرایی کرده و با اجرای سناریوی بی فایده بودن انتخابات و دلسرد کردن مردم از حضور پای صندوقهای رأی و مشارکت در پیشرفت و آبادانی کشور، تلاش می‌کند تا به زعم خود ضربه‌ای مهلک بر پیکر نظام وارد کنند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام به پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در همه عرصه‌ها با وجود اعمال شدیدترین تحریم‌های تاریخ پی برده و از هر حربه‌ای درجهت ضربه زدن به نظام به خصوص عدم استقبال مردم از حضور پای صندوقهای رأی استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام داداش زاده افزود: این اداره کل در نظر دارد جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بین آحاد مردم، با اجرای “طرح تواصی انتخابات ۱۴۰۰ ویژه امامان شهر و روستا، همچنین پایگاه‌های اجتماعی استان” از روحانیون هر محله برای ترغیب و تشویق اهالی آن محله برای مشارکت در این همایش ملی و انتخاب فردی مؤمن و انقلابی برای تصدی پست حساس ریاست جمهوری استفاده کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح با همکاری راهیار استان آذربایجان غربی در کل کشور امیدواریم شاهد انتخاباتی گرم، باشکوه و دشمن شکن در سرتاسر ایران اسلامی باشیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۷ ب.ظ

دیدگاه


6 − پنج =