دروغ هایی که پیشرفت را از زندگی می گیرند

دروغ هایی که پیشرفت را از زندگی می گیرند

گروه خانواده و سلامت:شادی و نشاط از ویژگی هایی است که فقط خودتان می توانید آن را ایجاد کنید با دروغ هایی که درباره نتوانستن و ناامیدی به خود می گویید موانع خوشبختی را فراهم می کنید.
برخی از این دروغ هایی که ما می گوئیم برای این است که ما را خوشحال تر کند، به ما احساس بهتری بدهد که به دیگران کمک کنیم با این حال آنها فقط تبدیل به باورهای محدود کننده ای می_شوند که ما برای خودمان تنظیم می کنیم که ما را از حس خوب و پتانسیل بالا دور نگه داشته با انجام این کار، آنها ما را از شادی دورتر می کنند تا بخواهند ما را شاد کنند.
۱۰ مورد از دروغ های رایجی وجود دارد که ما به خودمان و دیگران می گوییم و آنها مانع از احساس شادی و خوشبختی در ما می شوند.
*من نمی توانم کاری در مورد چیزی انجام دهم:
چیزی بیش از شکست دادن قدرت شما برای عمل وجود ندارد. گفتن “نمی توانم کاری درباره این انجام دهم”، مغز شما را به این فکر می اندازد که هیچ تلاشی برای کشف یک راه حل برای یک مشکل وجود ندارد، پس چرا وقت ارزشمند خود را از بین می برید؟!
همیشه چیزی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم شما ممکن است فقط نیاز به تغییر دید خود داشته باشید، مسئولیت خود را بپذیرید و در خارج از جعبه ذهن خود فکر کنید.
*زندگی عادلانه نیست:
این فقط بهانه ای است که پشت یک حرف واضح، آشکارا پنهان شده است ؛ با دادن ایده ای که “زندگی عادلانه نیست”، ما به خودمان اجازه می_دهیم که در دل خودمان غرق شویم، چیزها را بپذیریم و خودمان را با دیگران مقایسه کنیم.
هیچ کدام از این چیزها به پیشرفت ما در زندگی کمک نخواهند کرد هیچ یک ؛
در اصل، فقط یک پلیس برای جلوگیری از بازی کردن دست است که شما درگیر آن هستید. فقط کپی کردن می تواند به جریان رسیدگی کند.
*من نیاز به چیزهای زیادی برای خوشحال بودن دارم:
اگر دائما به دنبال چیزهای بیشتری در زندگی خود هستید تا شما را خوشحال کنند، در واقع هرگز واقعا شادی را نخواهید یافت.خوشبختی یک هدف آتی برای تلاش نیست، اما در بعضی از موارد دور از ذهن نیست. خوشبختی در اینجا است، در حال حاضر، منتظر است تا چشمان خود را باز کنید و آن را بیابید.
شغل جدید، عشق ورزیدن، خرید یک ماشین – هیچ یک از این چیزها نمیتواند شما را خوشحال کنند؛ زیرا در حال حاضر احساسات اولیه اجتناب ناپذیر هستند با این حال، هرچه که می توانید انجام دهید، می تواند شما را شاد کند. آنها را می توانید به چیزهایی که در حال حاضر وجود دارد اضافه کنید.
*من آماده نیستم :
شاید شما نباشید… اما چگونه می توانید بدانید که برایش تلاش کرده اید یا خیر؟ ما هرگز در واقع احساس آمادگی نداریم کاری که ارزشش را دارد را انجام دهیم اگر شما می گویید آماده نیستید، احتمالا به این دلیل است که می ترسید گیج هستید، ناراحت هستید در مورد آنچه انجام می دهید.
خوبه! هیچ وقت قبل از اینکه کاری را انجام دهید، انجام نمی شود ما بهتر نمی شویم، نمی_توانیم به اهدافمان نزدیک تر شویم، رشد نمی_کنیم ؛ شما از همیشه می توانید آماده تر باشید، این کار را بکنید، هر آنچه که هست.
*من نمی دانم چه باید بکنم:
شما ممکن است احساس کنید که گویی گم شده اید، گیج شده اید، غرقید و نمی دانید چه قدم_هایی را باید بردارید ؛ ممکن است این احساس را داشته باشید، اما من با اطمینان به شما می گویم که این درست نیست. شما همیشه می_دانید که چه باید بکنید .
نکته فقط در ارتباط با خودتان به اندازه کافی برای یافتن پاسخ هایی است که در آن قرار دارید. اگر احساس می کنید که شما نمی دانید چه کاری انجام دهید، من برای به چالش کشیدن شما می_پرسم.
از خودت بپرس، از دوستانت بپرس، از جهان بپرس ؛ گاهی اوقات سوالاتی که می توانیم پاسخ_ها را دریافت کنیم، تنها راه ممکن است.
*اگر فقط می توانستم..، آن وقت زندگی من شگفت انگیز می شد:
دوستان! زندگی شگفت انگیز است شما نیازی به چیزی ندارید که قبلا این زندگی شگفت انگیز را نداشتید.
شما شادی های خود با چیزهایی که دوست دارید و ندارید، محدود می کنید و انتظار ندارید که زندگیتان را بهبود ببخشند. هیچ چیز، هیچ کس، هیچ مقدار پولی نمی تواند یک زندگی بد را بگیرد و آن را شگفت انگیز کند. شما باید این کار را برای خودتان انجام دهید.
*وقت کافی ندارم:
زمان همه چیزی است که ما داریم ؛ زمان کافی برای انجام هر کاری که ما می خواهیم در زندگی انجام دهیم وجود دارد، چیزی که ما باید اولویت بندی کنیم.ما هرگز برای انجام کارها مشغول نیستیم، فقط تصمیم به انجام کارهای خاصی باید بگیریم دفعه بعد که فکر می کنید که وقتتان کافی نیست، من از شما درخواست می کنم که اولویت_های خود را بازبینی کنید و ببینید که چگونه می توانید وقت خود را بیرون بیاورید.
*بهتر است که بدهید تا دریافت کنید:
اکثر ما از طبیعت می خواهیم. ما تمام چیزهایی که داریم را به افراد دیگر می دهیم، زمانمان انرژیمان، پولمان ؛ می دهیم، می دهیم، تا زمانی که چیزی نماند ولی چرا؟چون کمک به دیگران را دوست دارید؟
من نمی گویم که وقتی فرصت داریم به دیگران کمک نکنیم، می گویم فراموش نکنید که خوب است که دریافت هم بکنید! توجه داشته باشید که چگونه واکنش نشان می دهید زمانی که کسی از شما تعریف می کند، زمانی که مادرتان ۲۰ تومن در جیب شما می گذارد، زمانی که کسی کمکی را به شما ارائه می دهد.
آیا شما قادر به دریافت و سپاسگزاری هستید یا خیر؟ ما باید یاد بگیریم که هم بدهیم و هم دریافت کنیم، اگر یک زندگی واقعا شاد و پربار را می خواهیم.
*هیچکس من را درک نمیکند:
اوه، عزیزم ؛ بسیاری از مردم در جهان وجود دارند که کاملا شما را درک می کنند.
آنها جای شما هستند، آنها مسیر شما را بلدند، آنها صادق هستند، آنها حمایتی هستند و، شما از آنها استقبال می کنید. ممکن است مجبور شوید مکان های مختلفی برای پیدا کردن قبیله خود پیدا کنید، ممکن است آنها در بیرون نباشد اما آنها هستند و درک می کنند. زیرا به دنبال شما هستند.
*من یک بازنده ام:
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از نمناک،ما از موفقیت ها و یا شکست هایمان باخبر نیستیم، و یا حتی افتخارات و یا اشتباهاتمان با این حال، آنچه را که ما تعریف می کنیم این است که چگونه ما به آنها واکنش نشان می دهیم.
زندگی ۱۰% از اتفاقاتی است که برایتان می افتد، و ۹۰% چگونگی واکنش به آن اتفاقات می باشد. داستان خود را با روشی که واکنش نشان می دهید، بنویسید، با دیدگاه خود درباره زندگی و دیدگاهتان درباره جهان.
.Arazazarbaijan.khanevdeh@gmail.com

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 2