جشنواره پیام‌ رسانان سلامت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌‎شود

جشنواره پیام‌ رسانان سلامت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌‎شود

آراز آذربایجان-مدیر واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره پیام‌رسانان سلامت با هدف قدردانی از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در استان برگزار می‌شود.
امید سیاح در خصوص جزئیات برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در هشت محور ویژه خبرنگاران و بخش عمومی برگزار می‌شود که بخش ویژه شامل خبر و مصاحبه، گزارش، عکس خبری و یادداشت بوده و بخش عمومی شامل اینفوگرافی، پیام فرهنگی، ویدئوکلیپ و طنز با موضوع من در قرنطینه خانگی در قالب متن، عکس و کاریکاتور است.
وی با بیان اینکه در هر قالب سه نفر با رأی هیأت داوران انتخاب خواهند شد، افزود: به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب ۶، چهار و ۲ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح اعطا می‌شود.
سیاح با اشاره به اینکه بازه زمانی انتشار آثار ارسالی به جشنواره از ۱۵ اسفند تا ۲۰ فروردین خواهد بود، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق resanegaran@gmail.com ارسال کنند.
مدیر واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ۲۵ فروردین ماه جاری اعلام شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


+ چهار = 5