توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ آذربایجان غربی با اختصاص ۱۷۲ میلیارد تومان

توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ آذربایجان غربی با اختصاص ۱۷۲ میلیارد تومان

آرازآذربایجان،معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در جریان سفر رییس جمهور به این استان هفت مصوبه در بخش‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر با ۱۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.
محمد افتخاری افزود: برای تکمیل تالار مرکزی ارومیه ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی، مجتمع فرهنگی هنری نقده ۱۲ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی و کتابخانه مرکزی ارومیه ۱۰ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی اعتبار مصوب شد که با تخصیص این اعتبارات مراحل تکمیل، تجهیز و رفع نواقص موارد فوق انجام شد.
وی اظهار کرد: همچنین برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری آشوریان ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی، تعمیر، نگهداری و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی‌ و هنری استان نیز بیش از ۸۰ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی اعتبار مصوب شده است.
معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین برای تکمیل حوزه علمیه برادران و خواهران اهل سنت ۱۰ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی و برای تکمیل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه نیز ۱۰ میلیارد تومان از منابع ملی اعتبار مصوب شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


پنج × 9 =