استاندار:

تمایل علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در آذربایجان غربی بیشتر شده است

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف کمک به واحدهای تولیدی فعال و سرمایه گذاران علاقه مند گفت: تمایل این افراد به سرمایه گذاری در استان، با اقدامات دولت سیزدهم و مدیریت استان بیشتر شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در بازدید از واحد تولیدی صنایع بهپرور ارومیه افزود: سرمایه گذارانی که پیش‌تر آمده و موفق نشدند، به خاطر توجه دولت و رویکرد مدیریت جدید استان، دوباره برای سرمایه گذاری راغب شده‌اند که این امر می‌تواند موفقیتی برای توسعه استان باشد.
وی اضافه کرد: ما در زمینه‌های مختلف نیازمند جذب سرمایه هستیم که توسعه کشت گلخانه و مجتمع‌های شیلاتی با توجه به ظرفیت موجود از جمله اولویت‌های ما به شمار می‌رود.
معتمدیان اجرای طرح یکشنبه‌های رفع موانع تولید را از جمله برنامه‌های موثر در توجه به نیاز بخش صنعت استان دانست و اظهار کرد: این طرح برای شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی بسیار موثر بوده است.
استاندار آذربایجان غربی از بهبود فضای کسب و کار در استان طبق گزارش اتاق‌های سه گانه بازرگانی، تعاون و اصناف خبر داد و گفت: این بهبود وضعیت نیز امیدوار کننده است که امیدواریم این روند در فصل‌های آغازین امسال نیز ادامه یابد.
معتمدیان با اشاره به اینکه توجه به بخش تولید از اولویت‌های دولت است، افزود: امروز دشمنان در عرصه‌های مختلف برای زیرفشار قراردادن ایران اسلامی ناتوان بودند و به بخش اقتصاد متمرکز شده‌اند که باید با اقدامات مناسب، مانع آنها شویم.استاندار آذربایجان غربی همچنین از واحد تولیدی آرد فردوس ارومیه هم بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید آرد در این واحد قرار گرفت.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


× هفت = 42