مديرکل آموزش و پرورش استان خبرداد

تشکیل کلاس های حضوری در مدارس آذربایجان غربی

تشکیل کلاس های حضوری در مدارس  آذربایجان غربی

گروه خبر:مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی دانش آموزان از اول آذر در مدارس حضور می یابند.
به گزارش آرازآذربایجان ،مهین منافی افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و با رعایت دستورالعمل ها تمامی دانش آموزان استان در همه مقاطع از اول آذر در مدارس حضور می یابند.
وی با اشاره به اینکه در طول ۳ ماه تابستان پروژه مهر در تمامی مدارس استان برای باز گشایی تدریجی مدارس با توجه به الگوی که وزارت آموزش و پرورش ترسیم کرده، شکل گرفت، تصریح کرد: از اول مهر امسال تمامی مدارس زیر ۱۵نفر روستایی و عشایری به ترتیب مدارس زیر ۳۰ نفر، بالای ۳۰ نفر، زیر ۳۰۰ نفر بازگشایی شده و از اول آذر تمامی مقاطع تحصیلی برای آموزش حضوری دانش آموزان بازگشایی می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه آموزش مجازی آنگونه که باید نیاز آموزشی دانش آموزان را تامین نمی کند آموزش حضوری یکی از مطالبات اجتماعی اولیا از آموزش و پرورش در جهت افزایش فرایند تعلیم و تربیت است.
منافی در خصوص شرایط حضور دانش آموزان در مدارس نیز اظهار کرد: در همه مدراس شورای مدرسه تشکیل شده و تمامی پروتکل ها به ویژه در مدارس ابتدایی با جدیت رعایت می شود همچنین همه کلاس ها با ظرفیت ۱۰ نفر دانش آموز و حضور حداقل یک روز در هفته دانش آموزان در مدارس انجام می شود.
وی با اشاره به فرایند واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان استان در راستای بازگشایی مدارس نیز یاد آور شد: در حال حاضر در مجموع ۸۷ درصد دانش آموزان واجد شرایط ۱۲ تا ۱۸ سال استان بر علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین ۹۵ درصد از فرهنگیان استان نیز به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


× 4 = سی شش