تخلف ۲۴۹٫۶ میلیارد ریالی واحدهای صنفی در آذربایجان غربی

تخلف ۲۴۹٫۶ میلیارد ریالی واحدهای صنفی در آذربایجان غربی

گروه خبر: رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از انجام بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان تا اردیبهشت سال جاری خبرداد.
به گزارش آرازآذربایجان، غلامرضا بابایی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۳۸ هزار و ۶۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان صورت گرفته است.
وی افزود: در جهت نظارت و بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی و همچنین کنترل عملکرد بازار؛ بازرسی های صورت گرفته منجر به تشکیل ۱۵۲۳فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
بابایی تصریح کرد: در بازه زمانی ۲ ماهه نخست سال جاری ۷۱۵ فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شد که از این تعداد ۵۶۰ مورد شکایت تلفنی، ۹۶ مورد حضوری و ۵۹ مورد کتبی بود که پس از بررسی و رسیدگی ۲۶۳ مورد تخلف و ۲۸۷ مورد غیر متخلف شناسایی شد و ۱۶۸ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری با توجه به نوسانات ایجاد شده در بازار گوشت مرغ ۲۴۳۶ مورد بازرسی از واحدهای مرغداری و کشتارگاه های دام و طیور انجام شد که منجر به تشکیل ۲۶ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال شد.بابایی اضافه کرد: همچنین طی ۲ ماهه نخست امسال در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحد صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در سطح استان ۵۵۱۳ مورد بازرسی از این واحدها انجام و تعداد ۱۶۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه


4 × = شانزده